Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Ehm.. Ja! :evil: :lol:
Sååå snygg och riktigt bekväm! Älskar för övrigt att sömmarna har samma färg som bilen, riktigt trevlig detalj. Tror inte R-designsätena har det?
Användarvisningsbild
av grillchips
500 spänn här i Stockholm? Då kan du skicka över numret på en gång, annars tror jag dig inte. :)
Frugan snackade med en kompis som jobbar på Upplands Motor och just katturin är ett rent helvete att få bort, man rekommenderar tydligen att byta klädsel. Men skam den som ger sig, jag ska försöka tvätta lite mera, låta lite ättika m.m stå och dra ett par dagar i bilen så får vi se. Det gick inte fullt ut sist men vem vet... I värsta fall får jag ju byta stolen/dynan och det är jag mer och mer inställd på.
av andy78
grillchips skrev:500 spänn här i Stockholm? Då kan du skicka över numret på en gång, annars tror jag dig inte. :)
Frugan snackade med en kompis som jobbar på Upplands Motor och just katturin är ett rent helvete att få bort, man rekommenderar tydligen att byta klädsel. Men skam den som ger sig, jag ska försöka tvätta lite mera, låta lite ättika m.m stå och dra ett par dagar i bilen så får vi se. Det gick inte fullt ut sist men vem vet... I värsta fall får jag ju byta stolen/dynan och det är jag mer och mer inställd på.
Vad tror du att det kostar?
Användarvisningsbild
av grillchips
Utan vidare det dubbla iallafall. Sett lite priser i Göteborg och jag tvivlar starkt på att Stockholm är billigare om man nu inte åker till "bilfirman på hörnet".
Användarvisningsbild
av joel80
För kanske 6-7 år sen fick jag bakluckan med tygmatta indränkt i öl under en grabbresa till fjällen.. Nej vi satt inte och söp i bakluckan (en sedan för övrigt), en burk gick sönder under resan och sprutade ner det mesta. Stank öl i hela bilen så hade vi blivit stoppade av polis hade det blivit intressant... hm.. :)

Det kostade strax under 900kr att få det sanerat på MrCap i Gävle då om jag kommer ihåg rätt.
Gissar att det idag skulle kostat ett par hundringar till.
Användarvisningsbild
av grillchips
Vadå, det är väl inga problem att sitta i bakluckan på en sedan o kröka? ;)

Men ja, det skulle nog kosta en slant till idag. Väntar svar från Huddinge Bildemo om de fortfarande har självplock, om så, så blir det ett besök de kommande veckorna.

Dra ut dom bara vid demo ,vid mont,tryck i dam bar[…]

Kan man rengöra skenorna utan att ta bort sto[…]

Chippning av 940ltt 1996

Är chipp från dann westfelt. Tänk[…]

Försöket hitta bränslepumprelä[…]