Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av frippe64
Häromveckan var det Lassa, nu Rotallan. Pojkar, var hittar ni alla konstiga däck?
När jag köper står det Michelin, Good Year eller Nokian etc, och det är aldrig några problem med dem...
av frankiboy
frippe64 skrev: sön 15 nov 2020, 17:26 Häromveckan var det Lassa, nu Rotallan. Pojkar, var hittar ni alla konstiga däck?
När jag köper står det Michelin, Good Year eller Nokian etc, och det är aldrig några problem med dem...
Testa du att parkera över natten på gatan i Malmö så får vi se hur mycket av dina Good Year som finns kvar på morgonen :-)
av frippe64
frankiboy skrev: sön 15 nov 2020, 18:06 Testa du att parkera över natten på gatan i Malmö så får vi se hur mycket av dina Good Year som finns kvar på morgonen :-)
Nej, den extra spänningen behöver jag inte i min tillvaro. Malmö är en förlorad stad. Annat var det förr, var där en del under sent 80- och tidigt 90-tal. Bodde på Hotel Baltzar som ägdes av en något egensinnad gotlänning, det fanns en väldigt bra resturang i närheten, annars var steget till Lilla torg inte långt. Resturang Möllan var också flitigt besökt, som då var en enmansdriven resturang vars innehavare inte fick tilltalas. Man fick skriva beställningen, betala själv i ett kassaskrin och hämta sin mat och plocka undan efteråt. :-)
av frankiboy
frippe64 skrev: mån 16 nov 2020, 09:14
frankiboy skrev: sön 15 nov 2020, 18:06 Testa du att parkera över natten på gatan i Malmö så får vi se hur mycket av dina Good Year som finns kvar på morgonen :-)
Nej, den extra spänningen behöver jag inte i min tillvaro. Malmö är en förlorad stad. Annat var det förr, var där en del under sent 80- och tidigt 90-tal. Bodde på Hotel Baltzar som ägdes av en något egensinnad gotlänning, det fanns en väldigt bra resturang i närheten, annars var steget till Lilla torg inte långt. Resturang Möllan var också flitigt besökt, som då var en enmansdriven resturang vars innehavare inte fick tilltalas. Man fick skriva beställningen, betala själv i ett kassaskrin och hämta sin mat och plocka undan efteråt. :-)
Ja det var tider det 😎 Nu är det en filial till Mellanöstern☹️
av frankiboy
frippe64 skrev: sön 15 nov 2020, 17:26 Häromveckan var det Lassa, nu Rotallan. Pojkar, var hittar ni alla konstiga däck?
Har varit hos däckfirman nu och fått byta till Lassa (som för övrigt görs av Bridgestone) då däcken från Rotalla inte pallade med en så tung bil som 740. Nu har jag 195/60/15 och nu går den ska.
Bilagor
14887.jpg
14887.jpg (69.67 KiB) Visad 490 gånger

Det bör den ha och båda boxarna kan s&a[…]

Ja, den är manuell. Ingen packning som byttes[…]

240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Hej! Tycker att jag läst hundra olika inl&aum[…]

Det tyder på att dina glidkolvsok spontant […]