Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
#105644
M_M !

Jag ska ta nya bilder av bilen idag (hjälper ju inte så mycket att det är en gråmulen j-a dag idag oxå :) ) men, men.....

Det kan säkert vara så att det beror på bilmodell (kondensbenägenhet?), hoppas att det blir bra för dig. Posta gärna bild/er på hur det ser ut på din 945 !
Användarvisningsbild
av M_M
#105645
Ska försöka posta "före och efter" bilder när tid ges!
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
#105839
Himlen speglade sig i rutorna när denna bild togs oxå men jag postar den i alla fall.


Bild
Användarvisningsbild
av M_M
#105840
Jag tycker då det ser väldigt bra ut!
Användarvisningsbild
av henrik_6
#106790
Hade Solarplexus på min Passat, dom satt bra och hade inte några problem med kondens när man tvättat bilen.

Men nu på min V70 anlitade jag Solfilmsmontörerna.

Visst dubbla priset, jag gav strax över 3000:- för 5 rutor.
Men det var det värt.

Solarplexus kan se lite bruna eller matta ut, men när man har riktig film blir rutorna riktigt svarta.
av olson
#106822
V70BiFuel03 skrev:Himlen speglade sig i rutorna när denna bild togs oxå men jag postar den i alla fall.


Bild
Har du satt solar plexius på regskylten oxo ? :lol:
av Dykaren
#107061
Jag har oxå Solarplexius på min bil! Jag fick det monterat på plats av Roine och jag gav 1300kr :) Jag bor i Linköping så jag slapp frakten!!
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
#107064
Dykaren skrev:Jag har oxå Solarplexius på min bil! Jag fick det monterat på plats av Roine och jag gav 1300kr :) Jag bor i Linköping så jag slapp frakten!!

He he, Skoj när det går bra för folk :D :D
av Hamster
#110817
Finns det någon solfilm som är helt genomskinlig men håller UV och värme strålning ute så att bilen inte blir för varm?
av ghis
#112551
Jag har en S60 och funderar på att beställa SOLARPLEXIUS till den (Även bakdörrarna). Det jag är lite orolig över att om dessa plexiskivor kommer att skallra när man åker?

Speciellt med tanke på att jag har en rätt så hyffsad ljudanläggning i bilen. Hela bakluckan skallrar nämligen när man mosar på lite pga av baslådan.

Så hur reagerar dessa plexiskivor mot djup bas? Kommer rutorna skallara och förstöra hela ljud upplevelsen?
röd diesel

Isak Nu är det nog skillnad på hur RME[…]

... Om du trycker på "details" s&a[…]

Ja det var ju lugnande iaf :-) fick lite panik d&[…]

Kanske är en svag pubkt på elmotorn d&a[…]