Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Sunschreem
#676149
mjo, dock verkar dom ha en tendens att paja :( Ole Dreier har ju såna, o dom har han fått koppla ur då ena pajade. O känns som diodslinga kommer ersätta ringarna mer o mer. Sen vibrerar ju diesel mer än en T5a :> Dock verkade 24cm lite litet, Får kolla vad som e billigast, 48cm slinga eller dessa :)
Användarvisningsbild
av Sunschreem
#676477
Lucif3r skrev:Hur du än gör så får du allt fota lite under monteringen och visa :) Skulle själv vilja ha "angel eyes" när jag skaffar dom där strålkastarna 8)
Vet att Ole körde med dom små biltema ringarna, och han har fått slipa dom. Men totallt omöjligt o få tag i måtten -.-' Men ska till biltema idag så ska kolla om dom kan ge måtten iaf.
V60 2011 byte av kondensor

Hål i kondensorn efter påhälsning[…]

Innerbackspegel lös

Hm, känns ju spontant väldigt krån[…]

C70 -07, innertaket släpper

Har inte koll på c70 men de bilar jag har se[…]

Har ägnat en stund åt felsökning[…]