Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

#668902
Hej.

Har just varit på Acton Meet på Mantorp o känner att jag vill fixa min Volvo, Jag har en svartmetallic S60 2,5T 2007,
Vill ha tips på sänkningssats, fälgar o däck, bromsar, styling utsida/insida/motorrum.

Var sak jag börja enligt Er med stor erfarenhet här på forumet.....finns det någor seriös firma som kan tillhandahålla rubbet??

Är såååå tacksam om ni som gått före vill hjälpa mej // Konstnären.Konstnären
Övningskörning

Inlägg: 5
Blev medlem: fre 13 apr 2012, 20:24
Personligt meddelandeE-post
#668999
V60 2011 byte av kondensor

Hål i kondensorn efter påhälsning[…]

Innerbackspegel lös

Hm, känns ju spontant väldigt krån[…]

C70 -07, innertaket släpper

Har inte koll på c70 men de bilar jag har se[…]

Har ägnat en stund åt felsökning[…]