- mån 09 aug 2010, 08:55
Körde hem från sommarstugan i helgen och blev lätt irriterad på de personbilar som utnyttjar omkörningsfilen på motorvägarna att pysköra på. Otroligt jobbigt när en omkörning på 110-väg av en 24-meters långtradare i 90km/h tar ett par kilometer och det blir en oändlig kö i vänsterfilen som sedan tar ytterligare ett par kilometer innan korken löser upp sig. Och när den gör det är det dags för nästa omkörning......Och då håller inte ens vänsterfilen skyltad hastighet utan 10-15 km/h under.
Omkörningsfilen är till för att köra om i! Min åsikt är att en omkörning skall gå relativt fort. Vet inte om ni håller med men ville bara skriva av mig lite frustration.
Omkörningsfilen är till för att köra om i! Min åsikt är att en omkörning skall gå relativt fort. Vet inte om ni håller med men ville bara skriva av mig lite frustration.
http://www.garaget.org/Racetwin2
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson