- lör 07 jan 2012, 00:23
Själv tycker jag att alla körkortsinnehavare borde få göra en koll typ vart femte år. Man ska besiktiga bilen varje år men vem faen kollar upp föraren?????
Om man har högre behörighet än ABE så ska man åtminstonde uppvisa ett läkarintyg efter att man fyllt 45 och det borde även innefatta ett teoritest och även körtest vart femte år och det också för alla med körkort, hur ska man annars kunna uppnå NOLLVISIONEN????
Micce1980 skrev:Det ända som är irreterande är att det inte finns uppkörning med jämna mellanrum efter att man fått sitt körkort första gången. Det skulle med fördel kunna inträffa lite oftare ju äldre man blir. Detta har jag bland annat diskuterat med Trafikverket, Polisen och pressen.Håller med där nästan.
Själv tycker jag att alla körkortsinnehavare borde få göra en koll typ vart femte år. Man ska besiktiga bilen varje år men vem faen kollar upp föraren?????
Om man har högre behörighet än ABE så ska man åtminstonde uppvisa ett läkarintyg efter att man fyllt 45 och det borde även innefatta ett teoritest och även körtest vart femte år och det också för alla med körkort, hur ska man annars kunna uppnå NOLLVISIONEN????
HaDe
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"