...

Moderator: Moderatorer

Det är nu den mest lästa artikeln i GD idag! Fantastiskt vad folk gottar sig åt sånt här...
Jag borde få provision! :mrgreen:

Fick bra många tummar upp på mitt lilla inlägg för att få dem att döma mig på rätt grunder! Känns bra att det är många som inte tycker som de som låter mest..
:D
Haha.. så snällt.. Jag tar vägen förbi Kristinehamn på väg hem från Stockholm ikväll! Jag vill ha blandat i backen med jaffa och öl.
Önskar jag hade haft en kamera i bilen i går, blev under en omkörning trängd av en polsk-reggad 850 som därefter stack som om det gällde livet... Står här nu med en repad skärm/stötfångare och ett sprucket blinkersglas, är tacksam att det inte gick värre men retar mig som fan på att dom bara stack :evil:
Ringde 112 direkt, skickades ut en civilbil som mötte upp mig. Dom hade tyvärr inte mött bilen på vägen så dom lär ju ha svängt av någonstans och försvunnit.
Fick upp mobilen men kan tyvärr inte se regnr på bilderna. Skadan i sig kan jag leva med, men jag skulle gärna vilja se att polisen fick detta så dom kan hålla lite koll, det kan ju vara fler som råkat illa ut, vad vet jag. För dom körde verkligen som idioter efter händelsen...
Surt!
Lägg upp bilden här om du har lust! Folk kan hålla utkik efter en polkreggad 850 i Båstad-området. (Om det var där du var)

Du hade ingen möjlighet att ta upp jakten? Fast det kanske man inte ska göra.. :) Men det är rätt frestande..
joel80 skrev:Surt!
Lägg upp bilden här om du har lust! Folk kan hålla utkik efter en polkreggad 850 i Båstad-området. (Om det var där du var)

Du hade ingen möjlighet att ta upp jakten? Fast det kanske man inte ska göra.. :) Men det är rätt frestande..
Vi kan säga Båstad-kommun området ;)
Tydligen ska den cirkulera häromkring, flera som sett den tidigare. Så endera dan kommer jag att se den igen förhoppningsvis.

Jodå jag tog upp jakten till en början, men insåg ganska snabbt att det bara skulle sluta olyckligt ifall jag fortsatte så jag ringde 112 istället och släppte av. Dom var dessutom minst tre i bilen och jag var ensam, så vad skulle jag gjort ifall dom till slut hade stannat och inte alls varit på min våglängd!?

Originalbilden, någon kan få fram regnr?
Började på NL eller NP (typ NL 42 Y980, men jag är inte alls hundra på detta).
http://www.volvoturbo.net/038.JPG
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 356

Som sagt den rymmer 543 liter och är d&aum[…]

Jag fick hem lite nya grejer som jag blev sugen p&[…]

Motorhuv öppen?

För mig är det jag sist stängde &ou[…]