- mån 23 apr 2007, 17:41
...jo..sedan kan jag väl berätta om vansinnesfärder med bil på motionsslingor mitt i natten i full fräs....det är ju inte direkt att rekommendera med en gammal 70-tals Toyota ...*asgarvar*
borde fan vara preskriberat vid det här laget vah'...? det är ju mer än 10 år sedan...
nummer 2 är att jag fick flygande besiktning av Farbror Blå...mitt i stan.....hade solfilm på lyktorna fram...solfilm av mörkaste karaktär på sidorutor fram....heeh...dom anmärkte på att spårvidden fram var för brett.....bilen hade heller ingen fjädring menade dom..men jag bedyrade att det var inte sänkt....det är inte det...*ler*
*jag lovar alla som körde förbi såg det*..*pinsamt*
Jag kom undan med en tillsägelse....och lovade att inte sätta dit solfilm nån mer gång....
det gick väl en vecka så var den på plats igen...*lol*
Ung o dum var man allt.....
borde fan vara preskriberat vid det här laget vah'...? det är ju mer än 10 år sedan...
nummer 2 är att jag fick flygande besiktning av Farbror Blå...mitt i stan.....hade solfilm på lyktorna fram...solfilm av mörkaste karaktär på sidorutor fram....heeh...dom anmärkte på att spårvidden fram var för brett.....bilen hade heller ingen fjädring menade dom..men jag bedyrade att det var inte sänkt....det är inte det...*ler*
*jag lovar alla som körde förbi såg det*..*pinsamt*
Jag kom undan med en tillsägelse....och lovade att inte sätta dit solfilm nån mer gång....
det gick väl en vecka så var den på plats igen...*lol*
Ung o dum var man allt.....
mvh
Andreas
- stolt ägare till V70 2.4T -02 jubiléumsmodell