Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av zamberg
tja!!!
alla ni som både kan och vill rösta i morron, rösta emot miljömupparna, annars kommer vi alla cykla istället för å köra våra fina volvisar.
lycka till!! 8)
av llesrof
Åh fan... kunde du inte sagt det tidigare? Jag har redan röstat...
Användarvisningsbild
av crumpets
Definiera miljömupp.

Mig veterligen är en hybrid/biogas/etanol/elbil lika körbar som sin bensin/dieselmotsvarighet. (Med undantaget "rena" elbilar som är värdelöst skräp i dagsläget och det är jag den förste att erkänna. Jag syftar på vettiga alt. som Opel Ampera)
Ex. miljöpartiet är även positiva till etanolkonvertering till skillnad från både sossar och moderater som tror att bilen smälter ner som vore det saltsyra man häller i tanken.

Själv skulle jag inte behöva cykla en meter med grön regering.
av llesrof
Fluffen skrev:Ja det går ju alltid att ändra sig på valdagen om du har förtidsröstat...
Jo, men jag måste vänta på att zamberg skall berätta för oss vilka man skall rösta på så att det inte blir fel :wink:
av *pettson*
Vet inte om jag vill rösta..
Vet inte om blanketterna är gjorda av returpapper ifrån självfallna träd.
Vet inte om bläcket är miljövänligt..
Vet inte om nån kandidat är tillräckligt miljövänlig i sej att få företräda min röst..
Användarvisningsbild
av Fluffen
llesrof skrev:
Fluffen skrev:Ja det går ju alltid att ändra sig på valdagen om du har förtidsröstat...
Jo, men jag måste vänta på att zamberg skall berätta för oss vilka man skall rösta på så att det inte blir fel :wink:
Ja det kanske kan vara klokt. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jag ger inte mycket för en viss miljöpartist som förespråkar snåla miljöbilar, och själv kör han med en Hyundai Santa Fe från 2002 samt en Citroën xantia från 1999, mycket miljövänligt! :roll:
Användarvisningsbild
av crumpets
Å andra sidan handlar valet om framtida lagstiftning snarare än vilka personer i vilka partier som framstår som minst skenheliga kalle lille ;)

Men det är helt sant att det är tragiskt vilka vesslor och lögnare det är man har att välja mellan. Men allt för att vi inte ska kunna klaga på överheten.
av blådåren
Miljöpartiet...
Var det inte nån ledarmot som hade 1 km til rikstan, men tog taxi dit varje gång ?, (yvonne ruwaida eller nåt?

Känns som dom spelat ut sin roll faktiskt, deras politik är inte hållbar !.
Hur ska man ex få en "levande landbygd" om nu alla ska bo i stan och åka buss ??.
Härute går det 2 bussar om dan mån till fre, en vid 7 och en vid 14,00, funkar sådär att sköta jobb och hämta ungar på dagis/skola ...
Fast det är lätt att säga att folk ska ta bussen istället, om man bor i storstad med tunnelbana och buss åt alla håll..

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Jag skulle testat så stor som möjligt.

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]

Jag hade samma problem i min C30. Jag plockade is&[…]