Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Honke
Jaha då var 4 veckors semester slut och om 10 timmar börjar ett nytt år på jobbet.. Hoppas det är fler som är i samma sist som jag! :wink:
Det är ju helt sjukt vad det är skönt att va ledig! Sova tills man vaknar av sig självt o fixa lite med huset och bara småmysa i största allmänhet. Nä nu kan det gärna få bli höst o lite kallare, nästan så man längtar tills vintern kommer! Då vankas det ju lite julledigt! :D

Hoppas innerligt att jag inte är ensam här om att sitta o ha semsterslutsångest :)
Användarvisningsbild
av Fluffen
Har varit ledig i 3 veckor nu och imorgon så är det tillbaka till jobbet som gäller.
Men jag tänkte ta ett par veckor till senare i höst... :D
av Marbas
Samma sits. Efter fem veckors latande är det åter dags att ta tag i det som ger en levebröd.

Håller dock inte med om det där kalla du skrev om - får gärna vara varmt ett par månader till, eller varför inte fram till nästa sommar. Tror jag bor i fel del av världen, i alla fall i 7 av våra månader...
av Tobbev
5 veckor är slut här. Skall bli spännande att komma tillbaka till jobbet och se vad som händer nu med Geely som ägare.
Användarvisningsbild
av Zell
Har readan hunnit jobba 3 veckor, så jag har hunnit "förslavas" igen ;)
Men när jag tänker tillbaka på det, ja.. det är fördjävla gött att vara ledig.
Användarvisningsbild
av Silence101
Har suttit framför datorn ett tag nu för att försöka förhindra den där måndagen att komma. Men imorgon är det dags att ta tag i livet igen efter 4 underbara veckor. Ni som har dagar kvar, njut för dom är snart slut för er också :) :) :)

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Jag skulle testat så stor som möjligt.

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]

Jag hade samma problem i min C30. Jag plockade is&[…]