Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Dalmans
Hörde på radion att Martin Timell måste säga haha varje gång han åker på en väg och blir "själv" mellan två lyktstolpar, altså inget möte precis då. Mycket för att (som han beskrev det) fördriva tid.

själv brukar jag ofta komma på mig själv med att låtsas spela trummor till musiken på stereon, gärna om jag lyssnar på rockklassiker eller nån tung låt på usb-minnet.

Vad gör ni?
Ja vad gör man hmm... Sjunger med till låtarna på radion utan att man tänker på det :wink:

Funderar på vad det sitter för folk i bilarna bakom :wink:
Leker "Gul bil"-leken genom att slå på passagerarsätet och säga "GUL BIL". :D
Övrig tid sjunger jag med i musiken 8)
Har också räknat bilnummer, ni vet, 001, 002 o.s.v. till 999. Fast jag räknade baklänges.
Det tog några år. :roll:
Brukar krypa ihop i nån slags sittande fosterställning, lägga näsan på ratten med händerna tätt ihop och vråla BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZT som om jag åkte rallybil :roll:
Gör även detta för att reta mötande audis ibland.
Dalmans skrev:Hörde på radion att Martin Timell måste säga haha varje gång han åker på en väg och blir "själv" mellan två lyktstolpar, altså inget möte precis då. Mycket för att (som han beskrev det) fördriva tid.
Sånt kallas tvångsbeteende och det kan man få hjälp med att bota.

Vad jag gör när jag är själv i bilen? Ptja, jag kör den. Varken mer eller mindre. Jag har inga speciella tvångsbeteenden och dessutom är jag tillräckligt omusikaliskt för att inte sjunga. Över huvud taget.
Lyssnar musik eller pratar i telefon(givetvis med handsfree) brukar jag göra... Går det sakta eller jag sitter fast i rusningen brukar jag jobba om det går utan att det blir farligt, dvs antingen via telefon eller dator/papper för att jag står helt still...
Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]

Jag hade samma problem i min C30. Jag plockade is&[…]

Ja det har aldrig varit så mycket lekstuga […]

..Nu borde ju läget vara ca 100 miljarder k[…]