- fre 11 jun 2010, 13:28
Jag har lurkat på detta forum en tid och för ett tag sedan registrerade jag mig. Nu har jag vart här några månader och kan tyvärr konstatera att det är en otroligt dålig stämning här. Jag känner inte alls igen detta från de andra forumen jag frekventerar, både bland de som handlar om bilar och de som handlar om annat. Saker och ting som man bara skrattar bort på andra forum tas på högsta allvar här och man kan ge sig fan på att en och annan världsmästare skall skriva en på näsan. Om de inte håller med så låter de en veta det på otrevligaste tänkbara vis. Folk väljer att missförstå de enklaste ting och så fort möjlighet ges och tolkar dem på det vis som ställer författaren i så dålig dager som möjligt. Det är spännande med personer som har djup kunskap och är diskussionslystna, det är bland annat detta som gör ett forum levande och intressant, men många påfallande många här är direkt otrevliga och oförskämda. För att säga det rent ut; det är ett jävla revirpissande här. Om ni inte förstår vad jag menar så kommer ni att märka det i svaren i just denna tråd.
"I didn't hear the question but the answer is aliens"