Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Idasvolvo745
Idag när jag hade parkerat för att att gå in o handla så ser jag att bilen framför börjar backa bak mot min bil och fortsätter backa tills hon stött in i min bil o jag viftar att hon måste stanna o ändå trycker hon in i min bil o till slut förstår hon att de inte går längre då kommer hon ut o skrattar o säger att de hände eftersom hon inte hade på sig sina proggressiva glasögon :shock: sen kommer hennes man ut o skrattar att jag inte skulle bli upprörd o att de trots allt var en gammal bil jag hade :shock: sen for de iväg utan att ens be om ursäkt.
De hände inget med bilen utom lite skrapsår fram men jag hade nog inte riktigt reagerat som dom om jag kört in i nåns bil så.
av Marbas
Är inte det där smitning? Dvs körkortsindragning... Du tog inte regnumret? Tänk hur många andra bilar de varit in i, eller hur bra hon kör när hon ser dåligt... Usch, ingen man vill möta i trafiken.
Användarvisningsbild
av Idasvolvo745
Oj ne de tänkte jag inte på ja va så förvånad att de bara åkte därifrån.händer de nån annan kanske de möter på fel person.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Hoppas seriöst att dom råkar på en person som vaknat på fel sida, men som ändå kan behärska sig.
av suk215
lite " dumt" att du inte kom på att notera regnummret, gärna nått vittne med .
råkade ut för liknade sak på stormarknad för ett år sen ..... ungefär samma bemötande du fick .. samt att han bara åkte därifrån och sket i att han kört in i min 2 månader gammla bil :evil:

polisanmälan för smitning blev det ..... vilket sen resulterade i att man fick sen brev från försäkringsbolaget att motpaten var 100% vållande ....

såna ignoranta idioter ska bara sättas dit :evil: , man hadde bra lust att åka hem till personen i fråga o fylla surströmming i ventilationsintaget och fylla en fogskum i ljuddämparen :twisted: :twisted:

oavsett så är sånt så jävla tråkigt :evil:

men viktigast av allt ... Regnummret ! :wink: ( gärna vittnen med då )
Användarvisningsbild
av Idasvolvo745
Ja de var skitdumt o inte tänka på en sån viktig sak sen trodde jag nog inte att de fanns nåt man kunde göra nåt åt de, jag e inte så insatt i sånt där.
Användarvisningsbild
av Nexus
polisanmälan rakt av om de smiter .Ser jag någon som backar på och smiter tar jag reda på ägaren till det påkörda fordonet och kontaktar honom om det går. Så jävla less på folk som inte kan visa respekt och ta ansvar :evil:

Jag skulle testat så stor som möjligt.

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]

Jag hade samma problem i min C30. Jag plockade is&[…]

Ja det har aldrig varit så mycket lekstuga […]