Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Lazy
Laddar för Elitloppshelg, 30tusen på läktarna, värdens snabbaste hästar, grillat med några pilsner! (BE)
av *pettson*
Ynot skrev:Laddar för Elitloppshelg, 30tusen på läktarna, värdens snabbaste hästar, grillat med några pilsner! (BE)
Min första tanke var: Aha dragracing, fina flickor, mycket muller, skön motorsång och gummirester som dansar på asfalten..
av Lazy
*pettson* skrev:
Ynot skrev:Laddar för Elitloppshelg, 30tusen på läktarna, värdens snabbaste hästar, grillat med några pilsner! (BE)
Min första tanke var: Aha dragracing, fina flickor, mycket muller, skön motorsång och gummirester som dansar på asfalten..
Detta är lika häftigt, det finns fina flickor, motorsång från startbilen, gummirester från sulkyhjulen och mycket öl :D
Användarvisningsbild
av cybermunk
Min direkta fråga om det handlat om något med mer än "havremopeder" att göra hade varit vart och när.
Användarvisningsbild
av Rookkeer
Vi har dragracing brevid där jag bor, ute på vårat flyfält, så här är det kärlek i luften :D :D
Användarvisningsbild
av Dalmans
Brukar ha för vana att jävlas med de jag känner som är travintresserade och säga att

"Om jag vore stenrik skulle jag köpa Järvsö Fax bara för att äta upp honom"

Det brukar ta hus i helvete kan jag lova. Folk förstår inte att jag bara skämtar, hur mycket pengar man än har så kommer nog aldrig den hästen vara till försäljning
av Lazy
Viken stämning, alla som inte varit på Solvallas elitloppshelg bör absolut sökas sej dit nästa år, en njutning varje år. :lol:
Användarvisningsbild
av camaro69
Säkert jättekul för den som är travintresserad. Men, nej tack.
En del åker väl dit enbart för att supa. Men det är kanske travsportens s k svans.

Tittar hellre på vackra damer. :wink:

Jag skulle testat så stor som möjligt.

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]

Jag hade samma problem i min C30. Jag plockade is&[…]

Ja det har aldrig varit så mycket lekstuga […]