Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Ja jag sitter i tankarna om att starta upp min/vår grupp men vill höra om detta är gångbart innan det görs någe mer med det?

1. Vill ni ha en Grupp på Facebook?
2. Ska det bara vara Rullar medlemmar eller öppen för alla?
3. Finns det någon mer än jag som är intresserad av att hålla liv i en sådan gruppering på facebook?
Svar PLUS motivering anser jag nästan befogat att KRÄVA
Räcker det inte med den "grupp" som hela det här forumet är? Varför skriva, lägga upp bilder mm. på ett ställe till? Det är iallafall min åsikt i frågan.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Som sagt jag har lagt upp frågan här för att få höra/läsa vad rullare tycker om iden och det verkar hittills som negativ respons
Användarvisningsbild
av Tomas88
Skulle du starta en sån grupp skulle jag absolut gå med. :wink:
Jag menar inte att det i så fall nödvändigtvis skulle behöva vara en disskussions-grupp. Detta har vi ju som sagt redan.
Det skulle bara vara för att det är intressant att se vilka jagrullare som har facebook i så fall.
sewe skrev:Själv så förstår jag inte varför facebook är så intressant, vuxenlunar är vad det är så jag säger Onödigt!!
Tyckte ungefär som du tills jag skaffade detta efter lite "påtryckningar" från vänner, och nu är jag lika fast vid detta som vid jagrullar.se.
Användarvisningsbild
av cybermunk
haha thomas88 du är inne på lite samma sväng som jag tänkte alltså ha det bara för att se vilka rullare som har krockat in på FB
Användarvisningsbild
av Mia
Men om du vill starta en kan du väl göra det och se hur många du får med? :)
Kan väl komma till folk som vill vara med även fast dem inte är här? Eller så kanske dom hittar hit via den?
Är väl bara att ta bort annars? :D
Användarvisningsbild
av cybermunk
Nu är i alla fall Gruppen jagrullar.se startad på Facebook. För er som är medlemmar på Facebook kan söka rätt på den :D

100 miljarder kr :party:

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]

Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]