Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Andy1983
Ber om ursäkt om jag dumpat denna tråd helt åt helsike fel nu men jag visste ju inte var jag skulle lägga den. Men som frågan lyder, spelar Ni golf? Kul att veta vem mer som spelar här, skriv då lite om vilken klubb, hcp osv
Användarvisningsbild
av Guligan
Jag har som mål att vara igång med golfen i god tid innan min pensionering så jag har någon sysselsättning då. Har väl i runda slängar 30 år på mig... 8)
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Hhm... för att svara på TS fråga... Nix !
Har faktiskt försökt att lära mig, gick en introduktionskurs för många år sedan... men icke då...har helt enkelt inte tålamod till det. Blev en väldigt massa svordomar :-(O) & frenetiskt viftande med golfklubban i fåfänga försök att träffa den lilla bolljäveln :x :)
Användarvisningsbild
av Tomas88
Nu har jag rensat denna tråden på inlägg som inte tillförde så mycket.
Visst jag kan väl tycka att det är okej om man skojar ibland och man behöver inte ta allt så jätteallvarligt men jag tror inte trådskaparen tycker det är så kul om majoriteten av alla inlägg är skämt och lustigheter.
Hoppas nu detta är okej med alla.

MVH Tomas
Användarvisningsbild
av Nexus
Golf. nej. Hur många blir inte osams när familjen ska spela minigolf på campingen? :wink:
Var för länge sedan med skolan och vi skulle lära oss slå men hålla händerna "fel" på klubban fungerade inte för mig.
Greppa tag i klubban och dänga iväg fungerade bättre :lol:
Sen har jag aldrig fattat det där med handikap? någon som kan förklara ingående :oops:
Användarvisningsbild
av lilleman
då är vi två grammse jag har aldrig heller fattat vad handikapp i golf innebär :oops:

mvh/Roger
Användarvisningsbild
av camaro69
Tomas88 skrev:Nu har jag rensat denna tråden på inlägg som inte tillförde så mycket.
Visst jag kan väl tycka att det är okej om man skojar ibland och man behöver inte ta allt så jätteallvarligt men jag tror inte trådskaparen tycker det är så kul om majoriteten av alla inlägg är skämt och lustigheter.
Hoppas nu detta är okej med alla.

MVH Tomas
Det finns redan en golftråd. Så det är fullt möjligt att spinna vidare på den.
Det tyder bara på en viss befrielse från humor att rensa i tråden. Dom flesta som skrev i tråden verkade vara totalt ointresserade av golf.

Men att ha den uppfattningen verkar tydligen inte rumsrent, eller?
av Andy1983
Lite sent dock att spinna vidare på en tråd där senaste inlägget skrevs 090415, eller? Gillar man inte golf är det helt ok för mig, men då behöver man heller inte använda min tråd för att säga detta för det är inte det jag undrar i just min tråd. Det var på min önskan som moderatorn tog bort dom inlägg som är så offtopic som något kan bli. Vet att detta inte är ett golforum men jag bara undrade om intresset fanns även här. Nu skiter vi i detta, inget att bråka om

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]