Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Sparkz
Vi kom hem sent på julafton efter julmiddag hos sambons föräldrar och hittade ett hål i staketet:
Bild
Det är ju bra siktat mellan stenstolparna iaf! :)
Dan efter stannade tre bilar utanför, och vi fick lite förklaring. En tjej som upptäckte vad understyrning innebär. Vi skrattade mest åt det, 200:- och en låda choklad räcker gott.
Minusgrader och fuktig luft har gjort grusvägen helt blank, det finns inte ens en mittremsa att få lite fäste på. Till och med svårt att gå där. Den här kurvan är lurig, förra vintern var det minst 5 bilar som åkte av.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja det var ju fint siktat i alla fall :)

Bra att det var ärligt folk i alla fall som vågade erkänna sitt misstag.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Småhalt överallt i vårat avlånga land höll på att få ett soprum på släp jag :D men jag han få undan baken på bilen.
Användarvisningsbild
av Sparkz
Sandfålla och däcktravar får det bli, och vassa curbs! :lol:
Användarvisningsbild
av cybermunk
Bjöd du på Gevalia?? :P Det där med däckstrave istället för staket kan bli snyggt om det är en bil nörd som bor där :D hahaha
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
:) Jag tänkte också skriva om Gevalia men du hann före :wink:
Användarvisningsbild
av cybermunk
Jag e ju Brynäsare och det ända som går att dricka då är Gevalia! :D
Användarvisningsbild
av Sparkz
Jodå, sambon satte upp en skylt där det stod nåt om oväntat besök och kaffe!

Kom att tänka på en annan historia som hände för några år sen i alingsås. Kommer inte ihåg exakt, men det var nåt otrohet/svartsjukedrama som slutade med att gubben fyllekörde sin lastbil rakt genom husväggen. Några dagar senare när väggen var provisoriskt lagad med plywood hade nån varit framme med sprayburken: Gevalia, när du får oväntat besök. Det blev en notis till i lokaltidningen...
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]