Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Janne3
Är de någon fler än jag som skall på Monster jam då ?? Kanske vi ses då
Användarvisningsbild
av Janne3
Snacka går ju ja har 50 mil , de är inga problem , själv ska ja va där lördag kl 13,00 läktare B sektion B8 rad 14
var där i fjol med men fick åka hem i halvtid till hotellet min största dotter svimmade där och läkare fick tillkallas men i år tänkte ja se hela föreställningen om ja får som jag vill
Användarvisningsbild
av Fluffen
50mil. :-O)
Ja, då ska jag inte säga nått, jag har ju bara 40. :lol:
Hur som helst så får jag nog åka själv om jag ska titta på det, och hur roligt är det då. :(
Finns det ens några biljetter kvar att få tag på?
Hoppas att du får trevligt. :-)-)

Lägg gärna upp lite bilder. :D
Användarvisningsbild
av Brainy
Egentligen kanske vi skulle gruppboka ett gäng biljetter så Fluffen slipper sitta själv ;)

Jag håller på och försöker byta jobb så jag kan tyvärr inte alls svara på hur det ser ut för mig de datumen. Men det vore roligt att gå på sånt där! När jag var 5år gammal så hade mina föräldrar köpt biljetter till ett liknande arrangemang i Gävle, även kusinens familj skulle dit så vi pratade ju om hur roligt det där skulle bli varenda dag.
Sen när den stora dagen kom så gick jag som på moln men skulle minsann inte tjata, det går knappast snabbare för det. Kvällen både närmade sig och kom och pappa kom och sa till mig att det var dags att gå och lägga sig. Då brast det, han hade glömt bort årets stora händelse och nu var det slut! :shock: :twisted:
Så sen dess blev jag en tjatunge :wink:

Så 20år senare kanske det vore dags?

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Phantom
Tror att även den showen var på besök i Hofors på sin turné...men jag fick minsann gå dit och titta med en far som inte glömde en sån händelse...han var på den tiden ambulansförare/brandman och var alltid på plats vid liknande evenemang som jag fick följa med på :D Fick tom en affisch och autografer av förarna. Kanske kan jag ha affischen i något skrymsle som jag kan skänka till brainy som plåster på såren :-)-)
Användarvisningsbild
av Janne3
Phantom skrik Janne3 så hör ja dig :mrgreen: :mrgreen:
fluffen och ja är tajta
Underkänd på avgasrening

Bra tips!

Cupefläkten.

Det är så att jag har en v60 D3 2012. […]

Jag skulle gissa att mångledaren med en dsub[…]

Ojämn gång.

Min XC70 1 -99/00 rullar ojämnt på tom[…]