Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Fred
Jag ville bara berömma "Brainded", och de andra moderatorerna, som rensar bland de usla rubrikerna här på forumet! Ni gör ett toppenjobb, tycker jag, även när det gäller andra typer av rensningar! :-)-)

Mvh
/Fred
Jag tycekr det är bra att allt hamnar rätt!
jag blir också iriterad när trådskapare inte tänker till på att rubriken måste var beskrivande/ relevant, för att få läsare. m.m.

så det är bra att man snyggt fixar till detta BRA jobbat :-)-)

Dock måste jag säga att det är tråkigt när man väljer att låsa trådaran... det är nyggare att räta till felan
låsa trådar kan dom hålla på men på TPC. för där verkar moderatorerna ha nån tävling om vem som kan låsa felest trådar.
Tomas88 skrev:Håller med dig CarMan. Det är ju bättre om en moderator ger en varning el likande om tex en tråd håller på att spåra ur.
varning i form av hårda ord o prick brevid namnet gör mig mndre glad.

en snäll komentar & tips/ fråga om att starta en ny tråd om det som diskuteras istället för trådskaparens ämne gör mig glad (moderator får gärna starta dena tråd o flytta alla meddelanden dit, men det inne bär ju ännu mera jobb. (men det görs på en del forum jag är på)
Dock ej på TPC, där jagar man med blåslampa o låser helde en gång extre...
Tomas88 skrev:Vad menar du med prick bredvid namnet? Hårda ord, ja det kan ju vara onödigt till att börja med.
vissa forum tycker att det är så roligt att ge varningar så dom har infört ett prick system bredvid andvändar namnet. där kan alla se hur många prickar en medlämm fått.

(ungefär som när judarna var tvugna att bära udestjärna)
Hejsan "alla"
Jag håller med tidigare insänt beröm, detta forum är en dröm att besöka o lära sig saker o ting.
Tusen TACK till samtliga Admins...... :-)-) :-)-) :-)-)
Tack! Det värmer, speciellt som jag själv tycker att jag ägnat forumet allt för lite med tid sen semestern och inte alls gjort mitt uppdrag rättvisa! Så det är skönt att någon ändå tycker det :)

Men jag flyttar tråden så den ligger rätt ;)
Jag får skämmas som såg den så sent :oops:

mvh
Anders
Underkänd på avgasrening

Bra tips!

Cupefläkten.

Det är så att jag har en v60 D3 2012. […]

Jag skulle gissa att mångledaren med en dsub[…]

Ojämn gång.

Min XC70 1 -99/00 rullar ojämnt på tom[…]