Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guligan
Det lät billigt för en sån fin apparat. Köp den.
Jag har haft Philipshave i 15 år, har bara lyckats slita ut en än så länge.
Användarvisningsbild
av Brainy
Jag köpte en sån där och lär tyvärr säga att jag inte tycker den gör sitt jobb.

Om jag inte nöter onödigt länge så ser det ut som ungefär en dags stubb när jag är nyrakad och det är inte ok! Speciellt inte då tanken med att köpa den var att slippa stå och hyvla var eviga morgon :(

Matte: Frottehandduk? för dig räcker det väl att köra ut huvudet genom sidorutan på väg till jobbet?

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av camaro69
Ge bort den till någon av frugans väninnor som du inte tycker om eller gillar. :wink:
Användarvisningsbild
av A80TD
Vilken teknik upplever ni är bättre, Philips eller Brauns? Någon som har jämfört?

Jag har bara kört med Braun (m. flex control) men nu är accen slut och jag måste byta. Var lite nyfiken på en Philips men Braindeds resultat var ju inget vidare. Måste man gå på de dyraste modellerna? Jag hade från början tänkt mig max 1500 kr.
Användarvisningsbild
av eccy243
Verkar som att man får det man betalar för. För drygt ett år sedan köpte jag en Philips HQ-9190 med självrengöring. Kan inte säga annat än att jag är hur nöjd som hellst. Vad betalade jag då? Ungefär som en ny bilstereo. Vill minnas att jag gav runt 3 500 för den...
Användarvisningsbild
av Funk
A80TD skrev:Vilken teknik upplever ni är bättre, Philips eller Brauns? Någon som har jämfört?
Jag kan över huvud taget inte använda Brauns apparater, dom lämnar massor kvar. Philips roterande fungerar betydligt bättre...
Däremot kan man ju som van hyvelanvändare inte bli nöjd med någon apparat, man ser ju inte riktigt nyrakad ut.

/Thomas

Får undersöka om jag hittar någon[…]

Vad läser du felkod med?

Igår fick det bli byte av spolarna på […]

Cupefläkten.

Tänkte om det kunde ha något med det […]