Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av matzen10
..eller vad sägs om Quadruple Bypass Burger..! En fördel för att käka den här besten lär vara att man kan gapa käken ur led..
Bara köttmängden är 1000 gram. Har du vägarna förbi Arizona kan du stanna till på http://www.heartattackgrill.com/ och beställa. Glöm inte pommes och cigaretterna så du garanterar en snar kärlkrans-blockering :shock: .

URL=http://forumbilder.se]Bild[/URL]
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
He he.... hade inte varit helt fel & testa bypass burgaren :)

Apropå Arizona & mat..... Kommer inte ihåg vad den lilla håla vi övernattade i under en liten roadtrip igenom just Nevada, Arizona, Utah & tillbaks till Nevada hette..... men, efter att vi checkade in på motellet så gick vi tvärs över gatan till tavernan (den enda restaurang som fanns där men jävlar vad cool!). Min far beställde en Ceasars sallad & trots att jag då inte var någon överdiven entusiast vad det gäller sallader så beställde jag en likadan... & tur var väl det.... tänk er en pizza tallrik med så mycket sallad, grönsaker & cheddar ost på som gick att lägga på tallriken.... jag har hittills aldrig sett motsvarande portions storlek. Utbytte blickar med min far som bara log & sade att det hängde kvar sedan cowboy tiderna då de efter en hård arbetsdag INTE ville bli serverade något viktväktar påhitt utan här skulle det minsann vara ordentliga portioner. Restaurangen gick i vilda western stuk & servitriserna hade tidsenliga kläder, cowboy hattar, långa kjolar & även dubbelhölster med en colt 45á på var sida. Jag frågade servitrisen ifall jag kunde få ta en närmare titt på atrappen & pekade på revolvern ....
"Oh, these are working replicas but they are not loaded" sade hon & drog uppp en av dem & lade på bordet.
Mitt minspel måste ha varit en blandning av ett stoooort smile & häpnad :D :) :D .

Har testat Ceasar sallader på andra restauranger efter detta men har tyvärr inte lyckats hitta något ställe som kunnat överträffa denna pärla till vilda western taverna :) .

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]

XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]

Om det är Polestar optimering så ers&a[…]

Antar att du har elektriskt gasspjäll, kolla […]