Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vilka placerar sig högst i Allsvenskan 2008

Gefle IF
8
42%
Örebro SK
11
58%
Då det ser ut som en flytt mot Örebro för min del nu är oundviklig så har Matzen10 lovat att bjuda mig på en biljett på C-läktaren när Gefle gästar Örebro. Allt för att jag ska få se när Örebro vinner.

Så vilka tror ni kommer placera sig högst i Allsvenskan 2008? Gefle som dels hade 9p mer än Örebro förra året, dels av vissa är tippade som årets Kalmar FF och även har Johan Oremo som av spelbolagen är tippad som skytteligavinnare. Eller Örebro som istället för Oremo har en fanatisk Matte som supporter, hamnade 9p efter Gefle 2007 och som inte heller har gjort några imponerande värvningar?

Jag lägger Gefle eller Örebro i omröstningen men vill ni så får ni gärna diskutera allsvenskan i övrigt i denna tråd med! Personligen så tror jag på IFK i år igen även om jag inte tror dom har någon chans att kvalificera sig till CL.

mvh
Anders
Det kan ju onekligen bli lite holmgång för ÖSK som pensionerat (och släppt iväg) några tungviktare.. Men ungdomarna orkar ju springa å andra sidan.
Fast Samuel Wowoah e ju en hyfsad värvning till mittfältet!

Gefle - Örebro: 20/4.
Örebro - Gefle: 14/9.

Ska se hur schemat ligger i april. Kan ju åka upp o hämta 3p på bortaplan i väntan på hemmamatch :mrgreen:

Spelschemat finns här: https://secure.storegate.se/user/share. ... 3b8821873c

M V H
---> M10
Tja....vi får väl göra som de gör på za....ndlådan....ta bort inlägg och trådar med åsikter som avviker från våra!! :lol:

Men Matz ...du måste berätta hur du gjort för att kunna rösta fler än en gång... :wink: (eller kan detfinnas någon annan förklaring??) (ja just ja....bug i systemet... ) Näe..nu ska jag vara snäll det är ju trpts allt helg!! :D

//David
Jaha, då var de 3 vårpoängen inhöstade från Gefle då :mrgreen: :mrgreen:
Nu får vi vänta till hösten då Gästrikes stolthet kommer söderöver till Behrn Arena för nästa batalj!

Mer salt i såren kommer snart :-DD

M V H
---> M10

Edit, matchrapport http://www.na.se/sporten/fotboll/matchr ... p?intID=34
Senast redigerad av 1 matzen10, redigerad totalt 0 gånger.
Byta startmotor V90 T4 2019

Jag menar att den ibland bar sig åt som om b[…]

Har du provat bygla förbi bränslepumprel[…]

Uppdateringen 4.2.13 verkar faktiskt ha fixat inne[…]

Motor tempratur V70 1,6d 2010

Skulle det kunna finnas en luftficka som orsakar p[…]