- mån 20 aug 2007, 02:20
Huh, för några dagar sedan hade man tråkigt så man tog en sväng upp på leksands noret, tänkte att jag skulle ta en sväng förbi skolan och fick se grusplanen där jag en gång rev upp så jävla mycket grus med 240in så att jag nästan blev polisanmäld osv :lol: iallafall, nu var det inte skoltid och inga bilar i närheten så passa på att riva upp lite när gruset ändå vart blött (vill inte damma ner bilen :) ) iallfall, sen när jag skulle bege mig hem hur nöjd som helst ser jag en v70 som gasar på glatt så fort jag skymtades i hans backspegel, så jag tänkte äsch vafan hänger väll på han, så gasade på rejält, skulle svänga för att komma upp på bron, fick breställ (vart ju blött) men lyckades få kontrollen å gäsade upp till 80 för att visa v70in att min bil kan den också 8) väl på väg över bron så får man en liten pling i bakhuvudet om att polisen kanske är på väg just då ser man ett par blåljus komma mot mig från andra sidan bron, så vart bara för mig och herr v70 att bromsa in till 50 igen fort som fan :lol: snacka om att man skakade då! om detta ändå hänt 30 sekunder senare så hade det inte vart kul
någon mer med en nära-polis upplevelse? :p

Volvo V60 T4 FD Momentum nu R-Design | 2020 |Fusion Red | Polestar optimerad.