Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Hej fina Volvo människor!

Mitt namn är Elina och jag är en universitetsstudent som just nu undersöker sambandet mellan Volvos storytelling och konsumentbeteende. Jag skulle uppskatta det SÅ MYCKET om ni ville ta 15 minuter på er att svara på min enkät. Ni behöver inte en massa förkunskap om ämnet utan bara era personliga åsikter (:

Enkäten är på engelska då jag för tillfället är på utbytestermin i Nederländerna och måste därför genomföra uppgiften på engelska. Under alternativen "annat" är ni välkomna att svara på svenska om det underlättar för er.

Tack på förhand!

https://forms.office.com/e/Dc8frCR1Px
Jag är i grund och botten en som gillar Volvo, och det mycket! Tyvärr har Volvo inte något som passar mina krav nu när jag gått över till helelbil. Är mina svar något du vill ha med i din undersökning, som väl gäller Volvo specifikt?

Hoppas du får svar som passar undersökningen din, så därför frågar jag. Det är nog ganska många som tidigare haft Volvo som gått över till andra märken som fortfarande hänger här på detta underbara forum. Så frågan är viktig, så du får svar från rätt ”kundgrupp”.

Vinterdäcken kom på till våran Su[…]

Stefans 968

Det är kontakter både uppe och nere p&a[…]

Enkät för volvoägare/älskare!

Jag är i grund och botten en som gillar Volvo[…]

Inga problem med min timer.