Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av exup
Under sommarn så tog jag typ alla mina semdgr för att få det drägligt under vintern,värt det?Japp!!Vissa grejer återstår efter allt jobb osv.Golvet ska lackas i iår,arbetsbänkar ska inköpas också.

Här står min gamla T4a(numera såld) och trängs med R1an
Bild
Hojjen i vintermode
Bild
Här ska det in arbetsbänkar osv
Bild
Nytt blod i hojjen till säsongen som stundar,notera garagehunden Anton som har knasat
Bild

Här ska det stå en fett ny V70 i slutet av mars,,,Förhoppningsvis :D
Bild
av matzen10
Har du en egen matta till hojen?! Fasen vad seriöst :-)
Fint i garaget och din gula cykel var läcker ;-)

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av Brainy
Precis som Matz så gillar jag cykeln :)

Men ska vi alltså jämföra storlek på garage eller vad var du ute efter? ;)

Här brukar jag ställa in bilen...

Bild

Har ingen bättre bild på rak arm men här står jag ungefär i mitten av garaget längdledes och väldigt långt åt vänster breddledes. Riktigt bra att ha stora utrymmen runtomkring när det är skruvdags, något ju även du verkar ha! (Nej Saaben är inte min, den tillhör han som äger garaget som jag disponerar)

/Anders
Senast redigerad av 1 Brainy, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av exup
Brainded skrev:Precis som Matz så gillar jag cykeln :)

Men ska vi alltså jämföra storlek på garage eller vad var du ute efter? ;)

Här brukar jag ställa in bilen...

Har ingen bättre bild på rak arm men här står jag ungefär i mitten av garaget längdledes och väldigt långt åt vänster breddledes. Riktigt bra att ha stora utrymmen runtomkring när det är skruvdags, något ju även du verkar ha! (Nej Saaben är inte min, den tillhör han som äger garaget som jag disponerar)

/Anders
Japp cyklen är riktigt fin,go att köra,brukar ta den till jobbet ibland :D
Visst är det härligt att ha nånstans att skruva :D
av kaffe_koppen
Vårat dubbelgarage (en hel del bra verktyg arbetsbänk, svetts med mera) skulle vara fint o putta in bilen i och skruva, men någon (satans plastmorsa) har fyllt detta läckra garage med skit upp till bredden så man för klättra om man så bara ska gå in i kåken.
Eftersom jag fått lämpet indraget så ska jag röja upp där inne så att man får in bilen för en del meckande som jag planerat o göra.
/MVH Steffe
av matzen10
Jag måste skaffa digitalkamera så ni kan se hur lyckligt lottade ni är.. Jag har ett kallgarage som är litet. Dessutom är infarten så trång att jag måste fälla in backspeglarna för att trassla mig in.. Vetikatten vad snubben som byggde eländet tänkte på?! Så mitt garage används mest som extra lagerutrymme; ungefär som de flestas verkar det som. Men visst är det prioritet när jag får råd, att bygga nytt och bygga rätt! Med smörjgrop och även vägghängd armatur!

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av Loner
Hmm, en annan hyr ju p-plats (med stolpe iofs) hos grannfastigheten, så man får bara drömma om garage...

Meka får man göra när vädret tillåter... inte så kul att ge sig på nått "större" i mörker och kyla :(

/L
Användarvisningsbild
av exup
matzen10 skrev:Jag måste skaffa digitalkamera så ni kan se hur lyckligt lottade ni är.. Jag har ett kallgarage som är litet. Dessutom är infarten så trång att jag måste fälla in backspeglarna för att trassla mig in.. Vetikatten vad snubben som byggde eländet tänkte på?! Så mitt garage används mest som extra lagerutrymme; ungefär som de flestas verkar det som. Men visst är det prioritet när jag får råd, att bygga nytt och bygga rätt! Med smörjgrop och även vägghängd armatur!

M V H
---> Matz
Upp med lite bilder,låter som en rysare :D
Användarvisningsbild
av exup
Loner skrev:Hmm, en annan hyr ju p-plats (med stolpe iofs) hos grannfastigheten, så man får bara drömma om garage...

Meka får man göra när vädret tillåter... inte så kul att ge sig på nått "större" i mörker och kyla :(

/L
Jag bytade bromsarna bak på V40in i vintras,det var ett par minus ute,jag hade +19grader inne i garaget.Jag tog mej tid,hade ingen brådska,tog tom en burk också :D Somsagt hade jag inte haft ett varmgarage så hade jag bara haffsat ihop det så fort som möjligt,säkert haft sönder något med.Går det inte att hyra in sej i nåt garage i närheten?Det är ju alltid roligt att ha ett ställe där man pilla lite.
Användarvisningsbild
av Loner
Totalbrist på garage, och GDS för 90:-/timmen är inte så upphetsande heller, för man glömmer alltid nått verktyg eller behöver nån liten skruv eller så..

/L
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
C20 D2 Bult till remskiva gått av

Nog inga problem men du behöver värma[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]