Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Janne3
Blir jäkligt impad av CHRYSLER 300C utsende,tycker den ser skihäftig ut tror man mäste åka och pröva en ,undra vad man tycker då??
av sportmomentum
Risken är stor att du vill ha en. Provkörde i somras i Finland. Riktig fläskmaskin vill jag lova.
av matzen10
Tycker nog som man tycker om de flesta amerikanare; Lyxiga, slösande kupeutrymme, pösiga, mycket utrustade, ljudsystemet, motorer som vrålar som om man stod vid Hades portar!. Också det andra då..; bensinslukande, plastig inredning, svajiga vid sportigare körning, halvstel bakaxel.

F.ö. så tror jag att 300C blir en hit, med tanke på prisbilden som hamnar på 302' vilket borde kunna få en och annan tjänstebilsförare att tänk om/till.
Och vem vill inte prova SRT HEMI - motorn?! Bara hoppas att bilen f.ö. är byggd så att den tål kraften. Dessutom häftigt med alabaster i instrumentbrädan! Såg att DVD-systemet bak bara kostade 9200:-!
Ja, en Touring...Och visst är karosslinjerna uppdragna precis som modet föreskriver.. Kanske kan vara värt en titt..
Din jäkel, nu blev jag sugen! Får försöka leva ut det genom dig sen; för du måste ju komplettera tråden med upplevelsen efter en provtur!

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av Loner
Jag skulle oxå kika på om jag skulle få tjänstebil, även och hjärtat klappar för volvo..

/L
Användarvisningsbild
av Janne3
Största problemet är att hitta en återförsäljare inom lagomt avstånd man bor ju liksom i buschen :oops:
Användarvisningsbild
av vetten
Tja om man nu ska tycka till om en jänkare ?:-/ Bilar som är gjorda för att köra rakt fram med oftast taskig väghållning och usla bromsar (fördomar) {:-O Tycker inte om sånt men smaken är ju som sagt delad precis som baken :oops:

vetten
av Luthor
Tycker faktiskt den är jäkligt fet utvändigt, har dock svårt för ratten (särskilt med träinlägg) och lite andra saker invändigt... Kan inte uttala mig om väghållning, men en riktigt maffig bil får man för pengarna... ;)
av jbl
Håller med om att det är en fläskig bil 8) Har inte provkört den men på beskrivningen om vägupplevelse så påminner det om en XC70. Jag trivs då ypperligt med detta.

Sen nypriset är ju verkligen bra. Men jag tror dom har klent rostskydd i chrysler bilarna. Har även hört att det har varit en del problem. Men vilka bilar har inte det.
Användarvisningsbild
av A80TD
Är de inte byggda på Mercedes W210 chassiet?
I så fall finns ju förutsättningar för "europeisk" vägkänsla.
av Dykaren
Alla Jänkare är inte svajiga och med dålig väghållning. Jag körde Cadillac Seville STS under ett par år och den gick riktigt bra på vägen även när det krängde rejält. 305hp och bred som en lagårdsvägg men jäklars vilken härlig bil. Sen att det är en nackdel vad det gäller bränsleförbrukningen är ju en annan femma, 1,7l/milen i snitt på en bruksbil som rullar mellan 70-100mil i veckan blir dyrt:)

Hej, jag var ute och körde min V60 (D4) varp&[…]

Xc60 Polestar MY2023 saknar BLIS

Min har som tur 360. Jag trodde att om bilen har[…]

Jag har ett liknande problem, min lucka gå[…]

Xc60 Recharge uppgradering

De uppdaterade modellerna har 350hk (T6) eller 455[…]