Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VildingLoo
Jag blir ägare till en Volvo XC70 -01 nästa vecka så jag passade på att regga mig här idag.

Min första bil var en Volvo Amazon från 60-talet och den hade jag i två år innan den skrotades. Annars är jag "nybörjare" som Volvoägare och kommer säkert med en massa frågor så småningom. Jag har kört Audi i många år.

Jag önskar alla en god fortsättning på det nya året och vill tala om att i Stockholmstrakten knoppas viden (konstigt väder här...)

Tjingeling
Senast redigerad av 1 VildingLoo, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av olafixar
HejSvejs på dig och välkommen vol:-)
av S.t.r.a.n.D
Hej och välkommen!! Du kommer garanterat att trivas lika bra här på forumet som du kommer göra i din nya XC70. :D
Användarvisningsbild
av Loner
Hej o välkommen!
av Frigge
VildingLoo skrev:Jag blir ägare till en Volvo XC70 -01 nästa vecka så jag passade på att regga mig här idag.

Min första bil var en Volvo Amason från 60-talet och den hade jag i två år innan den skrotades. Annars är jag "nybörjare" som Volvoägare och kommer säkert med en massa frågor så småningom. Jag har kört Audi i många år.

Jag önskar alla en god fortsättning på det nya året och vill tala om att i Stockholmstrakten knoppas viden (konstigt väder här...)

Tjingeling
Hej o Välkommen.

Har själv en XC -01, är grymt nöjd med den faktiskt.
Mycket behaglig bil att åka i.
av jbl
Japp här är en annan XC70 ägare som hälsar dig välkommen. :D

Minns jag inte fel så matar den givaren end[…]

Backspeglar ändrar inställning

Jag har ett märkligt problem på min V60[…]

Såg nu att 48.63 kPa bara är 7.053185 P[…]

Instrumentpanel volvo v70n 2003 byta?

Till en 03a passar bara panelen från 03 och […]