Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av ElCapitano
Pelle och Erik är tvillingar.

Ödet ville sig så att Eriks fru dog samma dag som pelles båt sjönk.

Några dagar senare träffar Pelle på en bekant som trodde att han var Erik.

- Så ledsamt sa han - måste vara tråkigt för dig det som hänt.

Pelle trodde han menade båten och svarade:
nja, faktiskt är jag glad att jag blivit av med henne.
Hon var genomrutten och underdelen var fullständigt slut och luktade gammal fisk.
Hon läckte hela tiden och hade en stor spricka därbak och ett ganska stort hål där fram. Ja hon blev större och större för varje gång jag använde henne.

Jag tror att det som tog knäcken på henne till slut var när ja lånade ut henne till 4 killar som ville ha lite kul, dom försökte komma i henne samtidigt så hon sprack på mitten.

Men det är inte hela världen, jag får leta efter en ny i annonserna.

** ** ** ** ** ** **

Johan fick höra av en vän att män kan ha samlag längre om de onanerar en stund innan. Han bestämde sig för att försöka men visste inte var. Inte på Kontoret inte i parken. på väg hem stannade han på en P-ficka och kröp under bilen och låtsades undersöka den. Nöjd och kåt drog han ner byxorna och började dra. Han blundade och när han närmade sig finalen så kände han någon som drog längst ner i byxorna. Han forstatte och blunda för att inte gå miste om det roliga. Då hörde han röster.
- Detta är polisen, vad händer?
Johan svarar
-Kollar bakre hjulaxeln.
-Då kan du kolla bromsarna på samma gång för din bil rullade iväg för 5 minuter sedan.
av Xotica
En djurpark hade införskaffat en mycket sällsynt gorilla. Efter några veckor blev gorillan, en hona, mycket grinig och svår att hantera. En veterinär anlitades för undersökning. Gorilla led av sexuell inaktivitet. Vad göra? Det fanns ingen gorillahane av samma sällsynta ras i närheten. Medan djurparksledningen grunnade på problemet, kom den djurparksanställde Nicke in för att göra rent djurburarna. Nicke var känd i vida kretsar för att kunna tillfredsställa vilken kvinnlig varelse som helst, och han var inte särskilt smart heller. Djurparksledningen trodde de hade hittat lösningen på problemet.
Kanske kunde de lura Nicke till att tillfredsställa gorillan. Nicke fick ett förslag: Var han villig att tillfredsställa gorillan för 5000 kronor? Nicke svarade att han var intresserad men att han måste tänka över saken först.
Följande dag meddelade Nicke att han accepterade förslaget, men med tre villkor:
- För det första, sa han, så vill jag inte kyssa henne. För det andra så vill jag inte ha något att göra med eventuella avkommor.
Djurparksledningen gick snabbt med på de två första villkoren men hur löd det tredje villkoret?
- Men ni måste ge mig en vecka till för att skaffa fram de 5000 kronorna!
av Xotica
Det var ett svenskt par som skulle ner till Kreta på solsemester. När de låg där på nudiststranden och kände vågorna skölja över dem, råkade en krabba sköljas in i kvinnans sköte. De for direkt till akuten, men doktorn fick inte ut den, hur han än gjorde. Så han bestämde sig för att lura ut den med ett bete! Han sa till maken att stoppa in sin penis. När han kände att krabban tog tag i den skulle han dra ut den. Men mannen vägrade och till slut bestämde sig doktorn för att göra det själv. Han började lite försiktig, kände sig fram. Men när ingeting hände blev han mer och mer våldsam och till slut skrek han:
- Jag kanske inte får ut den jäveln, men jag skall krossa honom!!
av Xotica
Det ringer på hos familjen Bergström och lilla Lotta öppnar:
- Hej! Jag kommer från elverket! Är din mamma hemma?
- Mamma! Farbrorn från elverket är här. Har du pengar eller ska jag gå ut och leka ett slag..?
av Xotica
Putte gick bort till sin kvinnliga kollega på jobbet och sa:
- Åh, vad ditt hår luktar gott idag, alldeles nytvättat!
Kvinnan blev rasade och gick raka vägen in till chefens kontor och talade om att hon blev sextrakasserad på sitt jobb.
- Vad är det som har hänt? frågar chefen.
- Putte sa att mitt hår luktar nytvättat, svarade kvinnan.
- Men, vad är det för farligt med det? frågade chefen.
- Vad som är farligt med det? fräste kvinnan. Putte är ju för fan dvärg!
av Xotica
Det var en gång tre pojkar som gick in på en bar. Efter några timmars drickande vid disken kom en god fe fram och sa:
- Ni får en önskning var.
Den förste sa:
- Fan vad coolt! Jag vill bli rik, intelligent och framgångsrik!
Vips, så blev han det.
Den andre ville bli dubbelt så rik, dubbelt så intelligent och dubbelt så framgångsrik. Vips, så blev han det. Så var det den tredjes tur.
- Jag vill bli tre gånger så framgångsrik, tre gånger så intelligent och tre gånger så rik.
Vips, så blev han en tjej!
av Xotica
Det var en kille som fick följa med en äldre dam hem. Det gick hett till i sängen och killen tyckte det började bli lite torrt. Så han frågade om hon hade nån kräm.
- Kräm? fräste damen, nej men rid färdigt först så kan du få lite flingor och mjölk sen.
av Xotica
Det var en gång en tant som var ute i parken med sina hundar som hette In och Ut. Plötsligt sprang hundarna in i ett buskage och på andra sidan busken låg en tjej och en kille som hade sex. Tanten ropade:
- IN OCH UT! IN OCH UT! IN OCH UT!
Då stack det upp ett huvud och skrek:
- LÅT OSS GÖRA DETTA I VÅR EGEN TAKT! Snälla...
av Xotica
Tjejen: Hej!
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt..
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet!
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mig?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner mig väl?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja, älskling.
Tjejen: Älskling...

När killen tröttnat på tjejen..
Nu läser du nerifrån och upp...
av Xotica
En man kände sig lite hängig så han frågade chefen om det va ok att han gick hem för dagen.
- Javisst, Det går bra, sa chefen. Ta en tur med frugan också så ska du se att du blir bättre.
Dagen efter kom mannen tillbaka till jobbet, piggare och nöjdare än på länge.
- Jag visste väl att det skulle hjälpa, sa chefen.
- Ja, svarade mannen, och vad fint ni har det hemma!
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 199

Mät på batteriet samtidigt som du f&oum[…]

Generator laddar ej batteriet

Jag missade ditt andra meddelande medan jag skrev […]

Polestar 5

Ser riktigt bra ut, sen är frågan om &q[…]