- fre 15 maj 2009, 11:47
Pelle och Erik är tvillingar.
Ödet ville sig så att Eriks fru dog samma dag som pelles båt sjönk.
Några dagar senare träffar Pelle på en bekant som trodde att han var Erik.
- Så ledsamt sa han - måste vara tråkigt för dig det som hänt.
Pelle trodde han menade båten och svarade:
nja, faktiskt är jag glad att jag blivit av med henne.
Hon var genomrutten och underdelen var fullständigt slut och luktade gammal fisk.
Hon läckte hela tiden och hade en stor spricka därbak och ett ganska stort hål där fram. Ja hon blev större och större för varje gång jag använde henne.
Jag tror att det som tog knäcken på henne till slut var när ja lånade ut henne till 4 killar som ville ha lite kul, dom försökte komma i henne samtidigt så hon sprack på mitten.
Men det är inte hela världen, jag får leta efter en ny i annonserna.
** ** ** ** ** ** **
Johan fick höra av en vän att män kan ha samlag längre om de onanerar en stund innan. Han bestämde sig för att försöka men visste inte var. Inte på Kontoret inte i parken. på väg hem stannade han på en P-ficka och kröp under bilen och låtsades undersöka den. Nöjd och kåt drog han ner byxorna och började dra. Han blundade och när han närmade sig finalen så kände han någon som drog längst ner i byxorna. Han forstatte och blunda för att inte gå miste om det roliga. Då hörde han röster.
- Detta är polisen, vad händer?
Johan svarar
-Kollar bakre hjulaxeln.
-Då kan du kolla bromsarna på samma gång för din bil rullade iväg för 5 minuter sedan.
Ödet ville sig så att Eriks fru dog samma dag som pelles båt sjönk.
Några dagar senare träffar Pelle på en bekant som trodde att han var Erik.
- Så ledsamt sa han - måste vara tråkigt för dig det som hänt.
Pelle trodde han menade båten och svarade:
nja, faktiskt är jag glad att jag blivit av med henne.
Hon var genomrutten och underdelen var fullständigt slut och luktade gammal fisk.
Hon läckte hela tiden och hade en stor spricka därbak och ett ganska stort hål där fram. Ja hon blev större och större för varje gång jag använde henne.
Jag tror att det som tog knäcken på henne till slut var när ja lånade ut henne till 4 killar som ville ha lite kul, dom försökte komma i henne samtidigt så hon sprack på mitten.
Men det är inte hela världen, jag får leta efter en ny i annonserna.
** ** ** ** ** ** **
Johan fick höra av en vän att män kan ha samlag längre om de onanerar en stund innan. Han bestämde sig för att försöka men visste inte var. Inte på Kontoret inte i parken. på väg hem stannade han på en P-ficka och kröp under bilen och låtsades undersöka den. Nöjd och kåt drog han ner byxorna och började dra. Han blundade och när han närmade sig finalen så kände han någon som drog längst ner i byxorna. Han forstatte och blunda för att inte gå miste om det roliga. Då hörde han röster.
- Detta är polisen, vad händer?
Johan svarar
-Kollar bakre hjulaxeln.
-Då kan du kolla bromsarna på samma gång för din bil rullade iväg för 5 minuter sedan.