Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Ser ut som du har dubbelgarage, får inte bilen rum ändå :?:
Användarvisningsbild
av joel80
Näe.. :(

V60'n står bakom ena porten, bakom den andra har vi snöslungan, gräsklipparen, sommardäcken, cyklar, en Vespa, högtryckstvätten och annat jox. :)
Man skulle ha ett trippelgarage! :D

Usch.. vilka hemska i-landsproblem man har. Pinsamt..
av llesrof
Så här ser det ut hemma hos mig. Vinter så hälften vore nog. Ett par dagar före jul snackades det om att det skulle bli en grön jul och det var fem grader varmt.
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av joel80
Fint..
Men llesrof, du "pajar" forumets format när du laddar upp/lägger in bilder i den storleken.. Man måste scrolla i sidled för att se om man inte kör på väldigt stor skärm.
Max bredd bör man hålla till typ 1280..

;)
av llesrof
Det är för farao år 2015 om några dagar och bilder i typ 1280 X 1024 pixlar känns väldigt mycket 2005. Jag publicerar mina bilder i 1920 X 1080 pixlar hur mycket jag vill :D

Skämt åt sido... I min iPad så anpassas bilden så att man inte behöver scrolla. Forumet skalar ned bilden till 600 X 338 pixlar. Testade på PC:n också. Både Internet Explorer och missnöjeswebbläsarn Chrome och Firefox gör likadant. Funkar inte det för dig?
Användarvisningsbild
av joel80
Wtf.. Nej! Kör chrome på en mac.. En rätt ny macbook pro med retinaskärm o så.. Men ställer jag in 1920x1080 i upplösning på den blir allt så jävla smått. 15" räcker inte riktigt till det... :)

I mobilen skalar den om dem till klickbara tumnaglar. (kör Tapatalk)
1280x720 blir det för övrigt om du skalar till 1280 i rätt format.. ;)
Kanske beror på vilket skin jag använder på forumet?! Ska testa imorrn!
Användarvisningsbild
av grillchips
Nu sitter jag på telefonen men på min Mac Pro 15" 2010 skalar forumet ALLTID bilderna, så det låter som något "lokalt". :)

Edit:
Provade precis i Chrome på datorn, ser finemang ut här!
Användarvisningsbild
av joel80
Jag testade i Firefox nu också.. samma sak där.. Men sen bytte jag tillbaka till prosilver som skin och då skalar den!
På det skin jag gillar att använda, prosilver (man kan ändra under kontrollpanelen/inställningar), funkar inte skalningen.

Däremot tyckte jag den skalade väl mycket i prosilver2! Bilderna blev 600x340 på skärmen!
Jag får lägga in ett inlägg i förslag/förbättringar. :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Jag visste ärligt talat inte att det gick att byta skin, haha! :D

On topic så fick vi minsann lite mera snö igårkväll. Någon ynka centimeter bara men nu är det nog tillräckligt för att kunna dra grabben i pulka iallafall!
Användarvisningsbild
av SvenB
Och för mig att ta fram snöskyffeln ??:-/
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 190
V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]