Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av 855glt-97
Anden i flaskan

En man snubblar över en flaska när han är ute och går på stranden. Ett par sekunder senare hoppar en ande upp ur flaskan och säger:

"Jag är tvungen att ge dig tre önskningar, men eftersom du inte behandlar min flaska med respekt kommer jag att ge det dubbla av allt du önskar dig till den person du avskyr mest i världen — nämligen din chef.

"Okej", säger mannen och gör sin första önskning: "Jag vill ha en jäkla massa pengar".

Med detsamma dyker en väska med 250 miljoner kronor upp på stranden samtidigt som det dubbla sätts in på chefens bankkonto.

Som andra önskning ber mannen om en supermodell som flickvän och det dyker upp en underskön flicka vid hans sida, och två i chefens knä.

"Nu har du en önskning kvar", säger anden. "Tänk nu efter noga innan du väljer."

Mannen tänker efter lite och svarar sedan:
"En lindrig hjärtattack."
Användarvisningsbild
av 855glt-97
Lilla Lisa är överförtjust i plättar. Mamma varnar henne:
"Om du äter för många plättar kan du bli tjock!"
Följande dag åker mamma och Lisa in till stan med buss, och vid ett tillfälle stiger en gravid kvinna på. Lisa går fram till henne och säger:
"Jag vet nog vad tant har gjort, men gott är det!"
Användarvisningsbild
av Nexus
Det var 2 bögar som inte hade sett varandra på länge så nu skulle det gökas en hel helg i sträck.Dom gökade fredag till söndag,då den ene av dom var ordentligt öm i ändan och började bli rejält hungrig.
-Jag går ut i köket och brer oss ett par smörgåsar sa han till sin käresta. Okej bli inte borta för länge nu,jag saknar redan din heta kropp.Då det gått 20 minuter så tyckte han det gått alldeles för lång tid därför gick han ut i köket för att se vad kärestan lagade till.Där möttes han av en otrolig syn.På väggarna och köksluckor rann det sperma i strida strömmar vilket gjorde han förskräckt och utbrast:Vad är det som händer min älskling?? -Äsch, man måste väl få lov att fisa lite i sitt eget kök..... :-DD
Användarvisningsbild
av 855glt-97
he he
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Ett par från Malmö satt och åt frukost på ett hotell och där satt
också ett par från England och ett par från USA. De hörde först
engelsmannen säga:
- Can you pass me the sugar, sugar?
Det var fyndigt, tänkte skåningen och hörde amerikanen säga:
- Can you pass me the honey, honey?
Oj, hur ska jag komma på något bättre? tänkte han och sa till sist: