Honke skrev:Är det fel på mig? Jag tycker det är skönt när snön kommer...Ja! :mrgreen:
Närå, det är bättre med kvarliggande snö än blasket, tycker jag!
Moderator: Moderatorer
Honke skrev:Är det fel på mig? Jag tycker det är skönt när snön kommer...Ja! :mrgreen:
llesrof skrev: Fast det slaskar tre månader om året. Där uppe i norr är det ju snö och vinter åtta månader om året. Då tar jag hellre slasket :D
llesrof skrev:Sedan jag skaffade en XC70 har jag börjat uppskatta snö på ett annat sätt :DNu får du ta och bestämma dig hörrö
2444ever skrev:Du kan få en smiley ändå! :DTicken skrev:En smiley utdelas till den jagrullare som först lägger upp en bild i tråden på årets första snöHygglo mot oss skåningar liksom![]()
/Ticken
2444ever skrev:Det ena utesluter inte det andra. Jag avskyr vintern som årstid men tycker att det är kul att köra AWD i snö. Det är som med ostbågar - jag gillar att äta dom men gillar inte lukten :mrgreen:llesrof skrev: Fast det slaskar tre månader om året. Där uppe i norr är det ju snö och vinter åtta månader om året. Då tar jag hellre slasket :Dllesrof skrev:Sedan jag skaffade en XC70 har jag börjat uppskatta snö på ett annat sätt :DNu får du ta och bestämma dig hörrö
Nej, den är i mässing och sitter cirka 5[…]