Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Jag hade egentligen inte tänkt skriva i tråden, på grund av att jag inte har mycket snällt att säga utöver att dom faktiskt fått till designen rätt skapligt tidigare. Nutidens Peugeoter är dock rätt fula överlag tyckte jag, tills jag mötte en vit RCZ på gatan idag !
Wow, den var fräck !! Tyvärr upptäckte jag efter lite googlande att den bara kunde fås med 200hk som mest så den föll bort direkt. Men snygg var den...

/Thomas
Funk skrev:Tyvärr upptäckte jag efter lite googlande att den bara kunde fås med 200hk så den föll bort direkt.
Om du tar det jätteförsiktigt i början lär du dig efterhand att handskas med 200hk.
Har du 140hk idag eller kör du diesel :( .
Vojje skrev:
Funk skrev:Tyvärr upptäckte jag efter lite googlande att den bara kunde fås med 200hk så den föll bort direkt.
Om du tar det jätteförsiktigt i början lär du dig efterhand att handskas med 200hk.
Har du 140hk idag eller kör du diesel :( .
Jag tror inte han vill ha något under 300hk!
:-)
Det står under hans nick Kör:svinfort.
Då vildsvinen springer max 60km/h. Hehehe
Kul grabbar....tillverkar man en bil som ser ut som den gör 300km/h så vill i alla fall jag att den är snabbare än grannens dieselkombi. Men för er kanske det räcker med utseendet....era frankofila posörer. :wink:

/Thomas
Jag tyckte den såg överraskande låg, fet och bred ut på vägen, inte helt olik en Audi TT RS....det var väl troligen inte originalfälgar på utan något lite större. Fast det visar sig ju att den saknar runt 135hkr/3sek 0-100 i den jämförelsen. Men om ni tycker att prestanda motsvarar designen så är det kanske så det skall vara på Peugeotvis...snygg och slö. Tacka vet jag då den klassiska 205 GTI den var lite småfräck för sin tid och pinnade på ganska bra..

/Thomas
PS: Ögonen sitter där dom skall, och får hjälp av glasögon så jag skall se perfekt. Kanske dags för dig också...först optikern och sedan läkaren för att justera thorazinedosen :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 20
Generator laddar ej batteriet

Byt lampan i instrumenthuset så löser d[…]

Mät på batteriet samtidigt som du f&oum[…]

Polestar 5

Ser riktigt bra ut, sen är frågan om &q[…]