Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av kamilenski
Ha ha.Jag känner mig som 20! Ibland. Men är lite äldre än min över 30 år gamla son !

Kul tråd ;)
Användarvisningsbild
av Funk
TotanTotan gissade att jag är 30 ! Jag tror jag känner mig smickrad, för enligt passet så är jag 47 sedan ett par veckor... 8)

/Thomas
av Larzan
Tomas88 skrev:Några gissningar från mig då. Min ålder kanske inte är jättesvår att gissa.

Variosboy 43
SA4AQS 19
andreas_lofgren 41
Larzan 39
Crumpets 35
KKR 37
Ticken 25
Säger bara Tackar!! Det var snällt.
(det var ju ett tag sedan)

Undrar om inte brainy är en Gigolo på kontoret ;)
av kamilenski
Tomas88 skrev:Några gissningar från mig då. Min ålder kanske inte är jättesvår att gissa.

Variosboy 43
SA4AQS 19
andreas_lofgren 41
Larzan 39
Crumpets 35
KKR 37
Ticken 25

Är du 88? ;) / År gammal ?
Användarvisningsbild
av vetten
För mej så känns det som om dom flesta av er är yngre än mej och ja det va nån som gissade 59 på mej men det är fel jag är "lite" äldre men ganska nära. Att det finns dom som är äldre än jag här är klart att det finns men inte så många gissar jag utan jag tror att medelåldern ligger runt 41 ?:-/
Användarvisningsbild
av Tomas88
kamilenski skrev:

Variosboy 43
SA4AQS 19
andreas_lofgren 41
Larzan 39
Crumpets 35
KKR 37
Ticken 25

Är du 88? ;) / År gammal ?
Inte jättenära direkt. :wink:
vetten skrev:För mej så känns det som om dom flesta av er är yngre än mej och ja det va nån som gissade 59 på mej men det är fel jag är "lite" äldre men ganska nära. Att det finns dom som är äldre än jag här är klart att det finns men inte så många gissar jag utan jag tror att medelåldern ligger runt 41 ?:-/
Ja det verkar som att medelåldern är ganska hög.
Vi kanske kunde lägga in en omröstning i tråden så kan vi se lite hur åldersfördelningen är.
Är det ok med TS (TotanTotan) om jag gör detta?
Motorn tappar kraft och dör.

Ja motorlampan har tänds några gå[…]

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]