Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av matzen10
Och en del tycker att 19" fälgar är stora.. Då skulle de se dina 65" med hyffsat mönster i gummit :-)

---> Matz
Användarvisningsbild
av Kloge
"Och en del tycker att 19" fälgar är stora.. Då skulle de se dina 65" med hyffsat mönster i gummit

---> Matz"

Bigger is better 8)
Användarvisningsbild
av Janne3
Bild
Bild
Bild
Bild
behövs lite städning senare i vår när muskel paketet skall ut :lol:
Senast redigerad av 6 Janne3, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av Janne3
funka liks förbannat inte
Användarvisningsbild
av Janne3
jo de funkade ju nästan i allafall
Användarvisningsbild
av Sparkz
jag köpte hus nu i höstas, men jag har knappt hunnit använda garaget än... Ser ut så här nu:
Bild

Utbyggnad är påbörjad av förre ägaren, jag ska väl ta tag i det "nån gång när jag har tid" Bild

Min företrädare hade lite dålig smak när det gäller bilar, lite färg och en OH-projektor så ska vi nog få dit en Volvo-logga 8) Bild
Utbygget:
Bild

Har samlat bröte i garaget hemma hos morsan i 15 år med, som tur är har jag inga bilder på det nu :wink: Mamma är jättenöjd *not*
Det egna garaget blir mest förvaring eftersom jag har tillgång jobbet när jag vill. Höll på att sätta upp en saxlyft här:
Bild
jagrullar på datorn, japp :P
Problemet med jobbet är ju att man inte kan ha ett projekt stående, men å andra sidan blir man lite bortskämd med lyft, specialverktyg, lager och sånt... Det blir lite krav på det egna garaget med då.
Användarvisningsbild
av exup
Sparkz skrev:jag köpte hus nu i höstas, men jag har knappt hunnit använda garaget ä.
Problemet med jobbet är ju att man inte kan ha ett projekt stående, men å andra sidan blir man lite bortskämd med lyft, specialverktyg, lager och sånt... Det blir lite krav på det egna garaget med då.
Du har grymma potencial för att starta ett bygge elle nåt :D
Användarvisningsbild
av Janne3
matzen 10 hur kan du visa mina bilder när inte ja kan??? :roll:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
C20 D2 Bult till remskiva gått av