Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
:D :D :D

Så kan det bli :roll:

Märkte det inte heller förrän du sa det :oops:

HeHe :lol:
Användarvisningsbild
av DogWalker
Vet ni vad likheten är mellan att stå vid ett bottenlöst stup och att bli avsugen av en b?g är? ?:-/

Jo, det är bara äckligt om man tittar ner... :-O) :lol:
Användarvisningsbild
av igelkottar
Apotekaren pratar med sin lärling som ska ha jouren för första gången i natt.

Om folk har ont ovanför midjan så ger du dom huvudvärkstabletter,
om dom har ont under midjan så ger du dom laxerande medel, säger apotekaren.

När apotekaren kommer på morgonen så frågar han lärlingen hur det har gott?
Jag gjorde som jag blev tillsagd, men jag gjorde ett undantag svarade lärlingen.
Vadå undantag? Undrar apotekaren.
Jo, det kom in en vacker kvinna i en lång kappa.
Hon öppnade kappan och hon var alldeles naken under, och hon sade så här:
Jag har inte sett en man på ett år!
Så jag gav henne ögondroppar.
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Ny text på psalm 199 - Den blomstertid....

Den baddräktstid nu kommer,

när magen är för stor.

Då valkar bara sväller,

och celluliter gror.

Generande behåring,

lyfts fram i solens ljus.

Nej stranden verkar boring,

vi stannar inomhus.

De krav som sommarn ställer,

förstör vår ledighet.

Vi sitter där å gnäller,

'- fy fan vad jag e fet'.

Fast vem vill motionera,

när man kan sitta still.

Nej låt oss revoltera,

vi tar en kaka till!

Trevlig sommar!
Användarvisningsbild
av jojjeblom
En ung nygift kvinna hade varit och inhandlat en garderob på IKEA. När hon kom hem började hon att montera upp den. Utanför hennes fönster fanns en busshållplats.
Precis när hon var klar med garderoben körde bussen förbi och garderoben föll ihop. Hon kliade sig lite i huvudet och monterade sedan upp den igen. Strax därpå kom nästa buss, och garderoben föll ihop som ett korthus.
Hon ringde då till IKEA och talade om vad som hänt. De lovade att skicka dit en kille som kunde fixa det.
Montören kom strax dit och fick ihop garderoben. Men precis när den var färdigmonterad igen så kom bussen och garderoben föll ihop.
När han för andra gången fått ihop garderoben gick han in och ställde sig i garderoben för att se vad det var som egentligen hände. Just då kom kvinnans make hem.
Han var nyfiken på hur garderoben såg ut som hans fru hade inhandlat och stegade in i rummet där garderoben stod.
När han beundrat den öppnade han garderobsdörren för att se hur den såg ut innanför.
Maken och montören tittade ett ögonblick på varandra och sedan sa montören:
"Du tror väl inte mig, men jag står faktiskt här och väntar på bussen."
Användarvisningsbild
av DogWalker
Göran Persson var ute på promenad i stadsparken då han ser Mona Sahlin kom ridande på en häst.
Det var allt en ståtlig hingst du rider på, sa Persson.
Näää du skrattade Mona. Det ett vackert sto.
Ha, sa Persson. Jag ser ju klart och tydligt att det är en hingst, och pekade mot hästpungen.

Konstigt, sa Mona. Jag träffade just Carl Bildt och han sa att "Det var den största f***a han någonsin sett på en häst"

:-@ (RO) (W)
Användarvisningsbild
av jojjeblom
En dam fick slut på bensinen någonstans i öknen där det dock bodde indianer, så en indian kom givetvis ridande förbi och gav henne 'lift' till närmaste bensinmack. Hon lyckades komma upp på hästen bakom honom och så bar det av. Med jämna mellanrum gav indianen till ett tjut, hon förstod inte varför!

När de kom fram till macken kom det ytterligare ett, dock ganska svagt och mackägaren undrade vad hon hade gjort med den stackars indianen.
Ingenting svarade hon, jag satt bakom honom och höll ett stadigt tag i sadelhornet framför honom. Du, sa mackägaren, indianer rider barbacka och har inget sadelhorn!!!

En uppgiven man sade:

- Man skulle ha varit dammsugare. Då hade man blivit tagen på slangen, fått påsen tömd och blivit utlånad till grannkärringen.
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 199
Start stopp

Ja,det gör den..

Förstår dig. Helt outstanding bil, den […]

Ger fel i expansionsventil eller reglerventil n&ar[…]

Hej, mina säkerhetsinställningar till&ar[…]