Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jojjeblom
http://www.tatuagemdaboa.com.br/

Skriv förnamn på översta raden, efternamn på raden under (strunta i att skriva e-mailadressen) klicka på visualizar :D .

Man kan ju även skriva en kompis efternamn på andra raden, om man inte är åt det hållet :wink: .
Användarvisningsbild
av V0LV0744TJEJ
En liten pojke med en död groda i koppel kommer in på den lokala bordellen, går fram till disken och säger stöddigt:
- Jag vill ha en hora!
- Ehm, jag tror nog att du är lite väl ung, kommer svaret från den unge receptionisten. Pojken smäller upp en femhundring på bänken och mannen svarar:
- ...fa-ast undantag kan ju göras. Den tredje dörren till vänster i korridoren där, hänvisar mannen pojken med en pekning. När pojken har gått en bit vänder han sig om och kommer tillbaka till receptionen.
- Förresten, säger han, jag vill ha en tjej med herpes.
- Det har vi nog inga, svarar receptionisten, varpå pojken smäller upp en ny femhundring.
- Är du säker på det?
- Andra dörren till höger, samma korridor, säger mannen och pojken går iväg.

När den lille pojken sedan kommer tillbaka stoppar mannen honom och frågar:
- Jag måste bara veta; varför just en hora med herpes?
- Jo, du förstår, när jag kommer hem kommer barnsköterskan att sätta på mig och då får hon herpes. När pappa kommer hem lite senare sätter han på barnmorskan och det leder till att han får herpes. På kvällen har mamma och pappa sex, då får mamma också herpes. Efter att pappa har gått till jobbet på morgonen kommer mjölkbudet förbi och sätter på morsan, då får han herpes - och den jäveln körde över min groda! :wink:
Användarvisningsbild
av igelkottar
En anka kommer in på en bar. Han går fram till bartendern.
-Har du bröd? frågar ankan.
-Nä, svarar bartendern.
-Nä, har inget bröd, säger bartendern.
-För helvete jag har inget bröd! skriker bartendern. Håll tyst annars spikar jag fast näbben i bardisken!
-Har du spik? frågar ankan?
-Nä, säger bartendern.
-Har du bröd? frågar ankan. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Lilla Max lekte på skolgården när han fick se sin pappas bil åka in på en skogsväg intill.

Nyfiken sprang han efter och fram till den parkerade bilen där han såg pappan kyssa moster Maria och hur dom klädde av varandra.
Han stannade kvar och tittade nyfiket på vad som hände.

Efter skolan rusade Max hem och sa till mamma: -Mamma mamma! Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan.
Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria! Dom kramades och pussades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och..
..

Mamman avbröt Max, log stort och sa:
-Vet du - den här historien är så intressant så jag tycker att du ska vänta tills middagen med att berätta den så att pappa också får höra alltihop!

Vid middagen berättade så Max: Idag såg jag pappas bil åka in på en skogsväg vid skolan.
Jag sprang efter och såg pappa i bilen med moster Maria! Dom kramades och pussades och sen tog pappa av mosters blus och hon tog av honom hans byxor och
- Max gjorde en paus där mamman tidigare hade avbrutit honom och tittade på sin mamma... -Hon log, nickade och bad honom fortsätta.

Max fortsatte: -Sen gjorde dom samma sak som mamma brukade göra med farbror Peter när pappa jobbade i Tyskland!

Sensmoralen: Ibland ska man lyssna klart på vad som sägs, utan att avbryta..
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Frun ville ta med en skunk från Canada.
Men mannen var skeptisk.

- Du får aldrig in den i landet.

- Jo, jag gömmer den i trosorna.

- Men stanken då?

- Tja...dör den så dör den...

:shock:
Användarvisningsbild
av Scania
Programmerare har genom åren blivit allt duktigare på att förklara varför deras program inte fungerar. Här kommer ett urval av bortförklaringar:

Konstigt.
Det känner jag inte till.
Det här har ju fungerat förr.
Det är bara några småsaker som skall fixas.
Hur kunde det bli så?
Det måste vara något hårdvarufel.
Ni måste ha gjort något fel i inmaterialet.
Men jag har inte ändrat i den modulen.
Det beror antagligen bara på en olycklig slump.
Man kan inte testa allting.
Det här kan inte påverka det där.
Men jag trodde att jag hade fixat det.
Det är med, det är bara inte testat.
Egentligen fungerar det bra, fast det inte verkar så.
Frånsett att det inte fungerar, hur tycker ni att det verkar?
Det är inte mitt program.
Jag har haft ovanligt mycket strul.
Men förutsättningarna har blivit ändrade hela tiden.
Jag trodde att jag hade hittat felet.
Det är en fem-minutersändring.
Just det felet har jag inte haft förut
Nej, det går inte att ändra på. Det är så av historiska orsaker.
Ni måste ha gjort något fel.
Det är bara ett skönhetsfel
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 199

Startar du kalibreringen efter du bekräftat t[…]

Nej. Har ingen aning om hur man gör det. Bara[…]

Kamremsbyte V70N