Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Vojje
kamilenski skrev: Numera kör jag den 5 minuter, låter svalna i 15, kör i 5 och är klar.
Klippa. Pausa... Klippa. Pausa. :wink:
Panetoz i K. version :lol:
Användarvisningsbild
av Vojje
Vojje skrev:
kamilenski skrev:Och någon robot vill jag inte ha! ;-)
Kanske klokt. Tydligen behöver man byta kolen i likströmsmotorn efter ett tag :( .
Kostar runt 1200:- och håller typ 2 år, om man låter klipparen gå ungefär varje dag (under klippsäsongen).
Fördel dock att man inte behöver byta startsnöre och ej heller oroa sig över den optimala längden på detta startsnöre.
av kamilenski
Vojje skrev:
Vojje skrev:
kamilenski skrev:Och någon robot vill jag inte ha! ;-)
Kanske klokt. Tydligen behöver man byta kolen i likströmsmotorn efter ett tag :( .
Kostar runt 1200:- och håller typ 2 år, om man låter klipparen gå ungefär varje dag (under klippsäsongen).
Fördel dock att man inte behöver byta startsnöre och ej heller oroa sig över den optimala längden på detta startsnöre.
Mitt sista inlägg här på forum som kamilenski.

Vojje. Jag har husdjur. Hund, 4 katter och barnbarn ;)
Alla springer i trädgården. Hunden och katter bajsar. Varje dag får jag samla upp skit. Vill inte att en robotgräsklippare fastnar i skiten. Dessutom har jag bara 250 kvm gräs att klippa. Även med den trasiga klipparen går det på ca 30 minuter.

Om du har lösning på skiten, köper jag en!

Angående länkaget. Tydligen saknar jag det med! Detta kan vara mitt problem! Att chocken flyttar på sig! Ska kolla.

Bild
Användarvisningsbild
av Vojje
kamilenski skrev: Mitt sista inlägg här på forum som kamilenski.
Lycka till i framtiden, och med mercan :D .

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]