Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Noodles
Mötte jag Bjompa idag? :)
3 Gröna lastbilar vara 2st kapelltrailrar, 2 efter varann och en med containrar en bit efter.

Shell/Coopkorsningen på väg ur Borlänge strax före 12:30..

Drivern i bil nr2 satt med en cigg i mungipan?
av Bjoern
Nu när man snubblade in i tråden man har skapat så kan jag tala om att tog C-kort den 7/12-2010 sen blir det E framåt Februari - Mars :D
Användarvisningsbild
av alex960
Bjoern skrev:Nu när man snubblade in i tråden man har skapat så kan jag tala om att tog C-kort den 7/12-2010 sen blir det E framåt Februari - Mars :D
grattis :D själv börja man köra 2000,har haft hela europa som arbetes fält men hemma är bäst
av Bjoern
alex960 skrev:grattis :D själv börja man köra 2000,har haft hela europa som arbetes fält men hemma är bäst
Tackar! :D Själv vill jag nog bara köra på hemmaplan så att säga :)
Användarvisningsbild
av alex960
Bjoern skrev:
alex960 skrev:grattis :D själv börja man köra 2000,har haft hela europa som arbetes fält men hemma är bäst
Tackar! :D Själv vill jag nog bara köra på hemmaplan så att säga :)
borta bra men hemma bäst.och hade jag själv fått välja så hade jag sluppit lämna skåne :mrgreen:
av volvoknutte
kör tankbil sedan 15 år på norrbotten, livet är orättvist, minst 6 mån körning på snö
känns som man borde flytta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
av Forssen
Kör inte lastbil själv men lillebror min kör bärgare åt Falck i stockholm, kul att åka med honom o plocka upp diverse bilar som åkt av.

Hämtade en BMW som kanat in väggen i en viadukt, lite plåtskador på höger framskärm och returen tog i andra väggen så hela vänster framskärm/front vart intryckt, blir lösen på den bilen. :)

Poäng på det där med displayer, me[…]

Jag kopplade in å körde testen för[…]

Tar man bort skatterna får man mer öve[…]

Den "vanliga" facelift-grillen har kro[…]