Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Hilmer
Har inget eget garage för tillfället, men har full tillgång tlll verkstaden på jobbet (arbetar som bilplåtslagare). Tyvärr kan man inte ha några större projekt ståendes där, men förbannat bra att ha vinterhalvåret iaf.
Ska bygga hus till hösten, då blir det även ett dubbelgarage bredvid:)
Användarvisningsbild
av Janne3
Tänkte slänga in några foton ,men hur fixar man de till detta forum kanske för låg IQ :oops:
Användarvisningsbild
av Hilmer
Janne3 skrev:Tänkte slänga in några foton ,men hur fixar man de till detta forum kanske för låg IQ :oops:
Bild
Finns knappar i listen ovan då du skriver ditt inlägg.
Användarvisningsbild
av Janne3
får ge mig med bild inlägg här fattar fan inte
Användarvisningsbild
av C.W.
ja fy f.n. visst har man varit i GDS hallen i flera timmar för jobb man sagt till frugan skulle ta 30 minuter.
:oops:
Bytt avgassystem - som rostat fast o inte passat. :cry:
Bytt olja och filter - bara för att inte få av det förb....e filtret ens med avdragare. :evil:
Bytt bromsklossar fram - och dragit av bult. :cry:
men men .. har mött fina människor där ochså så det har även visat sig vara en social samlingsplats för alla som kommer med goda (eller menlösa) råd.
:D
Användarvisningsbild
av vetten
Garage!!!!!! Fan vad jag blir avundsjuk när jag ser era bilder sjäjv har jag kallgarage :( BRRRR :shock: med typ stampat jordgolv inte så kul på vintern men perfekt att förvara sommarbilen i :lol:

vetten
av jbl
Jag står i ett flerbilsgarage. Visserligen värme men skulle vilja ha vägar imellan mina grannar.

Men det funkar att meka där. :D
Användarvisningsbild
av jihed
jbl skrev:Jag står i ett flerbilsgarage. Visserligen värme men skulle vilja ha vägar imellan mina grannar.
Jösses vilka krav :wink:
Användarvisningsbild
av Kloge
Bild

Bild

Så här har jag det.240 kvadrat garage och verkstadsdelen är porten till vänster med värme och smörjgrop.

Bebos för tillfället av en Volvo Krabat-57 som renoveras
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
C20 D2 Bult till remskiva gått av

Nog inga problem men du behöver värma[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]