Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Göranson
Brainded skrev:och jag har bytt jobb igen, jobbar med logistik inom Kinneviks-sfären.

mvh
Anders
Logistik på vilket sätt?
Jag är materialplanerare/transportcoordinator på Scania Falun och söker logistikjobb...
Användarvisningsbild
av Brainy
Göranson skrev:
Brainded skrev:och jag har bytt jobb igen, jobbar med logistik inom Kinneviks-sfären.

mvh
Anders
Logistik på vilket sätt?
Jag är materialplanerare/transportcoordinator på Scania Falun och söker logistikjobb...
Det enda jag vet att vi söker är en transportansvarig på utlastningssidan på en av fabrikerna...

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av mr.konsum
Jobbar på kabelfabrik (nexans) mest med lastning och lossning av pvc-råvaror (på blandningsavdelning) Vi gör kablar in om alla områden, Kraft, installation, sladd, Tele, Opto och bilkabel (Bla. all kabel i nya V70 och S80, dock ej färdiga kablage, dessa görs i turkiet av Delphi!) Jobbar för nuvarande 3 skift...
Användarvisningsbild
av calle_g
Min bakgrund är lite brokig men ändå fokuserad mot teknik. Började gymnasiet på verkstadsgolvet men fick händerna fulla i exem. Tog istället Natur och direkt på det 120poäng Maskin på universitetet, vilket avslutades -99. Fick i mitt första jobb bli "pappa" till ett patent men blev sedan "product manager". Ville bort från pappren och tillbaka till tekniken så jag bytte jobb men har nu ändå lyckats hamna som overheadkostnad igen..
Användarvisningsbild
av Pliind
ska börja 3dje året på Media.. ska fortsätta min utbildning i borlänge på grafisk design :)
Användarvisningsbild
av Larre
NidoKing skrev:Operatör/laborant på Sandvik Coromant test/utvecklingslaboratorium.
Spännande! Är det elektronmikroskop (SEM), diamantinpressningsapparatur och ugnar för att mäta värmekapacitivitet som gäller fortfarande i labbet? :D
Användarvisningsbild
av Brainy
Larre skrev:
NidoKing skrev:Operatör/laborant på Sandvik Coromant test/utvecklingslaboratorium.
Spännande! Är det elektronmikroskop (SEM), diamantinpressningsapparatur och ugnar för att mäta värmekapacitivitet som gäller fortfarande i labbet? :D
Aha, vet ni om http://www.semjob.se börjat hjälpa er? Han pratade om att börja konsulta åt Sandvik...

mvh
Anders
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21

Tack så mycket för tipsen. Jag kollar d[…]

Vilken storlek ska det va på bromsskivor fra[…]

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&[…]