Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av tullaren
Frun hade köpt väldigt dyra underkläder och mannen blev riktigt förbannad när han hittade kvittot.
-Men snälla du! fjäskade frun. Du skulle väl aldrig förvänta dig ett fint vin, i en ful flaska?
-Nej, svarade mannen, men jag skulle aldrig slå in en död mus i ett fint presentpapper heller :))
Användarvisningsbild
av Dalmans
Jag var på en offentlig toalett i dag - jag hade knappt hunnit sitta mig ner när jag hörde en röst i det andra båset: "Hej, hur mår du?"
Jag: generad, "Bra!"
Det andra båset: "Så vad håller du på med?"
Jag: "Öh, bara sitter här."
Det andra båset: "Kan jag komma över?"
Jag: (attityd) "Nej, jag är lite upptagen just nu!"
Det andra båset: "Du, jag måste ringa tillbaka till dig. Det finns en idiot i den andra toan som håller på att svara på alla mina frågor!
av 2444ever
:)
Har faktiskt varit med om något liknande, men då var det inget missförstånd - och jag avböjde, vänligt men bestämt.
Användarvisningsbild
av Dalmans
haha sånna lappar är underbara..

tycker även det är stor humor att som i våran tvättstuga sitter det som vanligt en likadan lapp ungefär (samma budskap) och sen under har någon (äldre dam att dömma av handstilen) skrivit "OBS, detta gäller alla som tvättar".

Uppenbarligen är det någon som inte följt reglerna men jag tvivlar på att det blir bättre av denna lapp. personen har förmodligen bara skitit i det, och varför en extralapp ska få denna att ändra sig ser jag både som komiskt och dumt!
Användarvisningsbild
av olafixar
Hämtat ur min verklighet :D

Jag och frugan sitter i bilen på väg in till Luleå centrum, i baksätet sitter Dennis 5år. Vi kommer fram till ett ”rödljus” och bromsar in, framför oss har vi en vit Volvo 740. Trafikljuset slår om till grönt, men bilen framför står kvar, väntar i några sekunder men Volvon står fortfarande stilla. Då tutar jag och skriker ”-MEN KÖR DÅ JÄVLA IDIOTJÄVEL” Volvon börjar äntligen och röra på sig, och vi kan fortsätta in mot stan. Då hör man Dennis stämma från baksätet ”-Mamma var det en kärringjävel eller en Gubbjävel” :lol:
Användarvisningsbild
av tullaren
olafixar skrev:Hämtat ur min verklighet :D

Jag och frugan sitter i bilen på väg in till Luleå centrum, i baksätet sitter Dennis 5år. Vi kommer fram till ett ”rödljus” och bromsar in, framför oss har vi en vit Volvo 740. Trafikljuset slår om till grönt, men bilen framför står kvar, väntar i några sekunder men Volvon står fortfarande stilla. Då tutar jag och skriker ”-MEN KÖR DÅ JÄVLA IDIOTJÄVEL” Volvon börjar äntligen och röra på sig, och vi kan fortsätta in mot stan. Då hör man Dennis stämma från baksätet ”-Mamma var det en kärringjävel eller en Gubbjävel” :lol:
ja va svarar man på det?? :D
Användarvisningsbild
av tullaren
Sonen kom hem sent en kväll. Pappan var irriterad men frågade lugnt:

- Vad har du gjort?

Sonen:

- Haft sex.

Pappan:

- Då vet du att du kan prata med mig om du funderar på något.

De gick och lade sig, men efter en stund kommer sonen och frågar:

- Hur ont i arslet ska man ha om man har gjort det första gången?
Användarvisningsbild
av lilleman
Hemsk tanke :lol:

Mvh/Roger :)
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 199
AC & kylfläkt