ID.3 Style beställd! Nuvarande: V60 T3 Classic, Osium Grey, Automat, Sleipner 18”, Plus/ Teknik/ Klimat-pkt, Intellisafe assist, VOC, Digital förardisplay, mm. Tidigare: V40 CC D3 -16,M. BE. VOC, BOR 19"
Verkligen superhalt idag och riktigt kallt: -5 grader. Jag måste verkligen skaffa några varma tumvantar eller liknande. Det blir för kallt om fingrarna med handskar när man cyklar och alla fartvindar gör det ännu kallare. Men svårt att hitta bra vantar. Men på torsdag ska det visst bli +8 grader. Det låter otroligt men jag hoppas att det är sant!
Idag har det blivit snöskottning av stora mängder blötsnö. Imorgon ska det visst vara 90% chans till snö vid lunch, trots en plusgrad. Det kanske inte ens är värt att skotta...
Det ska vända imorgon tydligen.. Massa minusgrader och sen snö i allafall i Stockholmsområdet i veckan..
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Här på Gotland ska det bli kallare från Måndag. Snö till o från,ca 10cm på onsdag. Men snö o minus i tio dagar. O skulle tydligen snöa på fredag när jag ska till Sthlm. 73:an suger att köra på när det snöat. Just nu har vi +8,1 på Gotlands östkust.
Utbildad Styckmästare. Med Blod från Norrbotten o Estland.
Ja igår var det väldigt varmt ute och lite blåsigt.
Nu skiner solen och det är lite under nollan ute och vindstilla.
Sen blir det kallare och lite snö.