Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av snusarn
andreas_lofgren skrev:Håller tummarna för att du ska få hoppa upp i trucken igen
Tackar.. har varit troende på saab hela tiden men nu.. så tror jag på det när jag får komma tebax..
Användarvisningsbild
av lilleman
Måste vara jobbigt o gå och vänta på vad som ska hända.

Mvh/Roger
Användarvisningsbild
av Variosboy
Måste säga att jag är otroligt imponerad av lojaliteten hos er Saab-anställda! Själv skulle jag nog flytt fältet för länge sen och sökt mängder med jobb!
av mikebike
Jag har egen firma och jag gör vad som helst för pengar. :wink:

Jag har varit inblandad i några uppdrag rörande hybridfordon, jag var t.ex. med om att bygga hybridbussarna som gick i Stockholm och Ålborg i slutet av förra seklet.
Drivsystemen till Volvos hybridlastbilar byggs hos en av mina uppdragsgivare och alla drivar (som omvandlar batteriets likspänning till trefas som motorn matas med) testas på en anläggning som jag har byggt.

Jag har genom åren konstruerat en mängd coola elektroniska apparater åt några uppdragsgivare, men numera är det mest mekanik...
Dock kan även mekanik vara cool. Detta är ett slags klocka med 8 olika visare som alla har olika hastighet. Den nedersta går långsammast och den översta går snabbast. Den färdiga apparaten står på Historiska Museet och skall visa på hastighetsskillnaderna mellan olika färdsätt:
http://smg.photobucket.com/albums/v483/ ... I_0883.mp4
av Rellac
Jag är sedan två år och lite till studerande på Högskolan i Skövde, läser beteendevetenskap med inriktning på personal och organisationsarbete. Jag blir klar till juni 2012.
Bild tagen från nätet.
Bild

Men! I somras jobbade jag åt PåkAB. Fan vad jag saknar jobbet och att sitta i lastbilen..
Bild
Ber om ursäkt för crappig kvalite, men så blir det med crappig telefon..
Användarvisningsbild
av tompathepilot
Jag jobbar på Transportledet AB, en bra arbetsplats och jag trivs kanon!
Snart dax att ge sig av igen, borta från familjen 2 nätter i veckan för att bo på Hotel Scania... inte fy skam!

Bild
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 19

ECM innehåller termineringmotståndet f[…]

installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]