Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Precis Perra. De senaste veckorna har varit fullsmetade med annat i schemat så bilen har lägligt nog kunnat stå kvar i garaget, i helgen var vi "tvungna" att åka iväg på lite ärenden och tempen låg på drygt +5 men det hade regnat hela förmiddagen så jag tog det väldigt lugnt. Plötsligt händer det, som man så fint säger. Även om jag hatar vinterdäcken kommer det såklart kännas tryggare.
Användarvisningsbild
av SvenB
Mina vinterhjul åkte på inför den årliga resan till Billingehus 13/11. Men i år var det omvänt. Lite snöblandat på vägen ner, men i Skövde sken solen. :lol:
Användarvisningsbild
av GT-mannen
grillchips skrev:Fortfarande ingen snö här i Stockholm... Inte ens lite snöblandat regn har det varit vad jag vet.
Men idag åker vinterpuckarna på iallafall, tillräckligt nära nollan och blöt asfalt.
Kan bara konstatera att du bor på fel sida om stan, grillchips. :twisted: :lol: Snöade och blåste rejält i både Farsta och Skogås i morse. Kom visserligen inte så mycket snö, men det låg kvar ända till snöandet upphörde. Sedan tittade solen fram.

/Håkan
Användarvisningsbild
av grillchips
GT-mannen: bor ju trots allt mer norr än du (Bromma), jag tar gärna lite snö!
Användarvisningsbild
av Nexus
Var ca 1-2cm på backen när man vakna imorse i Eskilstuna. Tillräckligt för kunna sladda med 740in 8)
Användarvisningsbild
av joel80
Pratade med kollega norr om Västerås.. Där hade det kommit nära 1dm... Fuskigt! Här i Gävle har vi inte fått en flinga senaste veckan. Fast nu är det i allafall minusgrader.
Användarvisningsbild
av SvenB
Men här Sörmland har vi ett snötäcke. Men det var ju blötsnö när det kom ner, så det är bara ishalka nu.
Användarvisningsbild
av Steffe3
Bara en massa frost här mellan Nyköping och Norrköping, men det kommer väl. Men det är bra halt när man är ute och går, så det är skönt med vinterdäck, trots att det ser ut som.. :p
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Fint glidarväder idag :D På riktigt vinterväg :wink:
20151212_094822.jpg
20151212_094822.jpg (1.15 MiB) Visad 714 gånger
Användarvisningsbild
av Allinug
Fint!

Själv har jag varit ute och grävt. Börjat med vårbruket. :D
  • 1
  • 108
  • 109