Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Tråkigt!!
Pratade nyss med en kompis i telefonen, innan jag läste det här.
Han blev då omkörd av en lika dan bil på Söderleden i Norrköping.
Det gick jävlar i mig fort.
Finns ju givetvis många fler än den stulna och regnumret hann han inte se.
Hoppas bilen hittas i oskadat skick och att tjuven lagförs.
Tack alla som läst, svarat och engagerat sig i mina föräldrars stulna T-Gul. För att svara på ovan inlägg så trots att jag inte varit inloggad har jag och föräldrar varit inne och läst era inlägg kontinuerligt för att få feedback om familjens bil. Bilen är tyvärr inte återfunnen ännu men vi hoppas fortfarande. Polisen har lagt ner ärendet då de inte prioriterar bilstölder så högt.
Enligt polisen skulle P-husets kameraövervakning kollas igenom för eventuell information men vi har inte hört något om detta. P-huset och vakt-bolaget på Landvetter, samt Landvetters polis säger sig aldrig varit med om stölder från långtidsparkeringen. Vad vi tror om det låter jag vara osagt.

Tacksam för om ni håller fortsatt utkik, bilen är mycket saknad! :( :(
Och till sist hoppas jag att jäveln/jävlarna som snott bilen får vad de förtjänar.

//Desirée Sun Axelsson
Hade tjuvarna tillgång till bilnyckel?
Mina föräldrars granne var dum nog som hade reservnyckeln i handskfacket så de som bara skulle ta saker i bilen tog en åktur. Som tur var återfanns bilen i bra skick men självrisken blev inte billig!
@Nexus; näe, de hade inte tillgång till nyckel, nycklarna fanns med i Grekland. Även reservnycklarna fanns i säkert förvar.

Enligt parkeringsbolaget/vaktbolaget ses ingenting på kamerorna. Dags att skaffa nytt övervakningssystem kanske? Eller nytt vaktbolag.......
Det luktar skumt.
Okej tänkte mest på att det är en importbil och kanske inte alla nycklar är hos rätta ägaren.
Ja kan ju vara så att vaktbolaget har tipsat om en fin bil som nu troligtvis är bortom landets gränser.....

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]