Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Honke
Snus är ju hälsa och välstånd! Har själv inte provat handla snus via nätet men nu när vi ändå snackar snus så kan jag verkligen rekommendera General Extra Stark. Mmmm den är god, lös snackar vi nu.
Användarvisningsbild
av Guligan
V70BiFuel03 skrev:Har ingen erfarenhet av att beställa över nätet.... men, har besökt Snus2.se´s butik i Sisjön vid ett par tillfällen & har inget negativt att säga....billiga är de...inget snack om saken. Har köpt en del olika sorter men föredrar "Odens Classic" portionssnus med kanelsmak.... 179kr för en stock....inte helt fel.
Business seems to be good för Snus2.se........ väl förunnat ! Vid de tillfällen jag varit där har det varit en strid ström av kunder som storhandlat.
Yes, butiken är riktigt trevlig att besöka. Deras webplats lämnar dock rätt mycket att önska...
Användarvisningsbild
av cybermunk
Hmm Jag har Kört Oden Extra Stark ett bra tag nu, nu ska jag köra över och testa Oden's Black Gold :)
Har ingen erfarenhet av nätbutiken snus2.se men däremot är jag i den fysiska butiken titt som tätt. Köper månadsransonen 2 stockar general portion och då blir priset under 30:-/dosa vilket är 12-14:- billigare än macken...köper även en del mer udda snussorter mest för att det är kul att prova! Dom har ju även "stenaline"-förpackningar med godis vilket kan vara mumma i mellanåt!

Hämtat den från verkstaden där den[…]

Timbro vill en massa saker. Det betyder sälla[…]

Kylvätsketemperaturen är av intresse f&[…]

Ljud vid kallstart

Vet någon om detta stag/turbo åtgä[…]