- ons 30 dec 2009, 13:38
Om jag ska gnälla lite till bjompa så lär jag säga att jag är faschinerad över att sådana ställen faktiskt går runt.
T.ex. När dom skulle leverera lånesoffan hit så hade jag sagt att dom får ringa innan dom åker ut så vi faktiskt är hemma, något som dom skulle göra.
När vi kom hem efter att ha varit på våra resp. jobb så kom dom hit samtidigt som oss utan att ha ringt. Jaja, shit happens, dom glömde väl bort det och råkade ha tur.
Igår när det bestämdes att dom skulle leverera soffan idag så lovade dom att ringa 30min innan så jag skulle hinna hem från jobbet och inte behöva sitta hemma och vänta.
När dom väl ringde så var dom alldeles utanför, som tur var för dom så stod jag i hallen i färd med att dra mig till kontoret de få timmar som jag tänkt vara där idag.
Är det bara vi som vill att dom ska ringa innan dom kommer med soffan, har dom en jädra tur i de allra flesta fall eller tvingas de spendera stora delar av sina dagar väntandes?
Sen när dom var här och jag skulle betala så kunde dom inte ta amex... -> jag fick föra över pengar till mitt vanliga kortkonto så jag kunde betala -> jag missar sådana saker som bonus på amexet och även prisgarantin om dom skulle sänka priserna. Nu får man väl räkna med att inte alla tar amex, men en stor möbelkedja?
Nåja, dom som kom hit var i alla fall trevliga och nu står soffan på plats :)
Den är nå grönj*vligt stor :lol:
/Anders