Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av matzen10
grammse skrev:Sabba inte min fina tråd med dina SAAB historier :wink: . Matz ska ju stapla ved hela sommaren så han kommer nog inte lämna kommunen :lol:
Hehe..så sant grammse, på alla sätt o vis :P .

Schysst bild på båten! Bara hoppas gammelgäddan e på hugget när du har semester :-)

---> Matz
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Själv har jag bara tagit ut en vecka!! V.31 tar jag husvagnen, hundarna och frugan med mej till Rättvik för att bo/vara/se/lyssna på Classic Car Week! Resten av semestern tog jag ut i pengar! kan vara bra att ha när man ska bli fattig student den 18: augusti! :wink:

//David
Användarvisningsbild
av Tomas88
Nybbe_gefle skrev:Själv har jag bara tagit ut en vecka!! V.31 tar jag husvagnen, hundarna och frugan med mej till Rättvik för att bo/vara/se/lyssna på Classic Car Week! Resten av semestern tog jag ut i pengar! kan vara bra att ha när man ska bli fattig student den 18: augusti! :wink:

//David
Vad ska du gå för utbildning? Om man får vara lite nyfiken.
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Jag ska plugga till yrkesförare på Komvux! Kursen tar endast 9 månader!! :)

//David
Användarvisningsbild
av vetten
grammse skrev:Nu börjar man riktigt längta till semestern :( Jag har 5 veckor som börjar v29. Då ska jag b la ut på sjön med båten och göra ingenting,bara invänta på att någon gädda simmar förbi så man får lite jobb :lol: Ska oxå ta en tur till sundsvall och hälsa på min bästa vän maria.Sen blir det säkert pula lite med bilen :D
kan ju lägga in en liten bild på min båt :-)-)
Bild

Ja där blir man ju lite avundsjuk! Jag vill iofs. också ha en stuga och en båt ?:-/
Användarvisningsbild
av Nexus
vetten skrev:
grammse skrev:Nu börjar man riktigt längta till semestern :( Jag har 5 veckor som börjar v29. Då ska jag b la ut på sjön med båten och göra ingenting,bara invänta på att någon gädda simmar förbi så man får lite jobb :lol: Ska oxå ta en tur till sundsvall och hälsa på min bästa vän maria.Sen blir det säkert pula lite med bilen :D

Ja där blir man ju lite avundsjuk! Jag vill iofs. också ha en stuga och en båt ?:-/
Ja vara ute med båten är härligt,man släpper allt och njuter tills bensinen tar slut :-(O)
Användarvisningsbild
av Nexus
Fluffen skrev:Var gammelgäddan på hugget? :D
Gäddorna här nere brukar mest hugga badare i fötterna :lol:
nej jag har ej lagt i spöna ännu,kompisens ungar tar upp all min fritid, men en vecka kvar jobba sen ska det brännas bensin för hela semester lönen :D
Underkänd på avgasrening

Bra tips!

Cupefläkten.

Det är så att jag har en v60 D3 2012. […]

Jag skulle gissa att mångledaren med en dsub[…]

Ojämn gång.

Min XC70 1 -99/00 rullar ojämnt på tom[…]